trancer Postat 9 februari 2005 Postat 9 februari 2005 TJa . Fattar fan ingenting . INstallerade precis Virtua Guitarist .. Nu är det andra gången utan framgån... 3 skivor . När jag ska loada den står det bara "please reinstall" överallt . Nån som haft problemet eller känner igen vad felet kan vara? /Perrra
Claes Holmerup Postat 9 februari 2005 Postat 9 februari 2005 Låter skumt. Det har inte hänt något liknande hos mig. Har du registrerat det hos MI-7, så kan du ringa eller maila till supporten. Daniel brukar ha svar på de flesta kluriga frågor... 🙁
Mr...Wave Postat 12 februari 2005 Postat 12 februari 2005 😆 ...Hej...ett tips..du måste installera VG på C:/
trancer Postat 14 februari 2005 Trådstartare Postat 14 februari 2005 Mr...Wave sa: 😏 ...Hej...ett tips..du måste installera VG på C:/ Hm.. Seriöst ? Jag funderade på det oxo . Då har jag ju ett major problem 😛 eftersom jag har allting på D:\ och C: har jag i stort sett bara småprogram och windows på . aj aj ... Men seriöst? kan det bero på det asså ? Isåfall är du en ängel 🙂 /Perrra
MusikMakaren Postat 14 februari 2005 Postat 14 februari 2005 Jo, men då är det väl bara själva programmet som måste installeras på C: , samplingarna kan du ha på valfri hd/partition... /Jan Olof
ActiveGen Postat 14 februari 2005 Postat 14 februari 2005 Nu sitter jag inte vid min dator men försöker ge ett svar ändå: Du kan installera VG vart du vill, jag kör den utan problem på min F partition. På din problembeskrivning så låter det som om den inte hittar samplingarna. Om jag inte minns fel så finns det en .ini eller .cfg fil i vg katalogen. Där kan du manuellt verifiera samt specificera sökvägen till samplingarna. Som sagt, har det inte helt i huvudet men det skadar inte att försöka.
Mr...Wave Postat 15 februari 2005 Postat 15 februari 2005 🙂 ...hur som helst...men jag hade samma problem med VG...och sen installerade om allt under C:/ ...OCH BLEV 🙂 ...LYCKA TILL
trancer Postat 15 februari 2005 Trådstartare Postat 15 februari 2005 Mr...Wave sa: 😉 ...hur som helst...men jag hade samma problem med VG...och sen installerade om allt under C:/ ...OCH BLEV 😄 ...LYCKA TILL Kanoners ! får testa det . Men jag får nog införskaffa en ny hd tror ja . Jag har säkert 150gb med bara mjukvaru synthar och samples på en disk nu ... börjar bli trångt 🙂
trancer Postat 18 februari 2005 Trådstartare Postat 18 februari 2005 Det funkade att installera det under C:\ men sen lägga ljudfilerna på en annan disk ..ö Kanoners... Funkade jävligt bra faktiskt 🙂 /perrra
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.