Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej, jag köpte nyligen en macbook pro (nyaste modellen), innan körde jag PC med mitt mackie onyx 400F ljudkort men vad jag förstått funkar ej mitt mackie kort till dom nyare mac datorerna!?

källa: http://www.mackie.com/products/400f/update.html

Eller kan det fungera ändå? Saken är den att jag funderar på att köpa en sån där switch kabel från firewire 400 - 800 men det känns onödigt om det inte ens ska fungera..

Vad tror ni?

Mvh Douglas

Annons
Postat

Det funkar men mackie har inte släppt några nya drivrutiner till kortet på ett bra tag så det kan vara en del strul.

Tog ett tag innan jag fick mitt att funka med min 2010 macbook och det kan vara problem med pops och sånt men efter lite finlir funkade det, har dock läst om folk som inte fått det att lira alls

så kan inte lova nått. Riktigt bra kort annars 😄

Postat

För mig funkade det inte och blev tvungen o sälja. Tråkigt för det är ett väldigt bra kort annars.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.