henrik.brunzell Postat 12 april 2011 Postat 12 april 2011 Jag använder, och har använt Wavelab i många år. Bland de bästa funktionerna är effektracket, eller snarare möjligheten att lyssna/redigera med effekter på. Inget annan renodlad redigerare jag testat klarar det (förutom Wavosaur, men där fungerar det inte heller..). Är det nån som har tips på något sånt program?
Demonproducenten Postat 12 april 2011 Postat 12 april 2011 gör inte både sound forge och cd architect det?
drloop (oregistrerad) Postat 12 april 2011 Postat 12 april 2011 Funkar fint i Wavosaur. Jag kör VST i realtid och kan lyssna.
Jetblack Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Programmet du söker är definitivt Adobe Audition 3. Ett kompetent och lättanvänt program, tyvärr inte gratis dock =/ Annars hade det varit mitt förstahandsval. DAW och mastering i samma program, plus en mycket avancerad wave-editor. Ett verkligt underskattat program.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.