Frekvensspektrumanalysator Postat 6 mars 2011 Postat 6 mars 2011 jag behöver hjĂ€lp med ett skolprojekt.. ska ljudlĂ€gga lite star wars, och jag tĂ€nker helt klart ta den med det dĂ€r feta bandet som lirar inne pĂ„ krogen dom kliver in i.. ja, ni vet.. jag har skrivit och spelat in ett litet jam, men vill kolla om det Ă€r nĂ„n hĂ€r som skulle kunna lĂ€gga pĂ„ nĂ„t slags utomjordiskt đ sprĂ„k pĂ„ det och skicka över till mig som en wav? Det Ă€r inte fĂ€rdigmixat Ă€n, men ni fĂ„r ett hum om hur den gĂ„r. skulle vara asnice. sĂ€g till sĂ„ mailar jag över den. hĂ€r Ă€r lĂ„ten: Your browser does not support the HTML5 audio tag
BluesBoy Postat 6 mars 2011 Postat 6 mars 2011 Mycket coolt jam. Nu blir man ju sugen pĂ„ att lira, hehe. đ
Frekvensspektrumanalysator Postat 6 mars 2011 TrĂ„dstartare Postat 6 mars 2011 Mycket coolt jam. Nu blir man ju sugen pĂ„ att lira, hehe. đ tack! Sugen pĂ„ att lĂ€gga lite utomjordiska dĂ„? đ :D
BluesBoy Postat 6 mars 2011 Postat 6 mars 2011 Hehe, nja det dĂ€r utomjordiska kanske inte Ă€r min "bag". đ Spelar du allt sjĂ€lv? Pluggar?
Frekvensspektrumanalysator Postat 6 mars 2011 TrĂ„dstartare Postat 6 mars 2011 Hehe, nja det dĂ€r utomjordiska kanske inte Ă€r min "bag". đ Spelar du allt sjĂ€lv? Pluggar? hehe, synd! ja, jag spelar allt sjĂ€lv förutom trummorna som Ă€r EZdrummer. bas och gitarrer gĂ„r genom Amplitube3, Ă€gg och nĂ„n slags souvenirbongo har jag bara mickat upp i vardagsrummet.
BluesBoy Postat 6 mars 2011 Postat 6 mars 2011 (redigerat) Imponerande. đ Snygg trumprogrammering, mycket levande. Eller Ă€r det en fĂ€rdig patch? đ Mycket snyggt och roligt basspel ocksĂ„. Edit: stavning Redigerat 6 mars 2011 av BluesBoy
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.