Jump to content
Annons

Slutna hörlurar - små och billiga?


Borghild

Recommended Posts

Jag står och sjunger hemma i vardagsrummet så gott som dagligen och använder hörlurar både vid inspelning och övning för att inte störa grannarna mer än nödvändigt. Nu är jag dock trött på att inte ha ett par hörlurar som uppfyller mina krav. På grund av att jag har varit tvungen att prioritera inköp av annan utrustning har jag just nu bara ett par halvöppna (som jag tyvärr verkligen gillar) och ett par gamla Philips SBC HP200 som är åt helvete för stora. Jag är en ganska liten tjej (fysiskt alltså ☺️) och behöver ett par slutna hörlurar som går att ställa in efter ett ganska litet huvud och inte sitter för löst eller trycker mot käkbenet. Vidare vill jag just nu helst inte lägga ut mer än några hundra kr (jag struntar i om man för den summan "bara får värdelöst skit som låter illa" – alla har inte obegränsat med pengar).

Alltså: är det någon som har tips på riktigt billiga slutna hörlurar som kan passa ett litet huvud? 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Problemet är att jag ingenstans hittar någon information om de absoluta måtten på hörlurarna. I produktbeskrivningar av mina Philipshörlurar står det t ex att de är "ställbara och sitter bra på alla, blabla ...", men jag vet ju att de är alldeles för stora för mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...