Jump to content
Annons

Människor som säger otrevliga saker utan att inse det


debatt

Recommended Posts

Har själv sagt något liknande till en kvinna och hunnit tänka tanken att nu har jag gjort bort mig. Som tur var var hon gravid.Din kompis första kommentar är väl en omedveten lapsus, men den andra är ju bara korkad och elak. Saul Bellow skrev en rolig roman om detta, som om jag minns rätt heter "Han med foten i klaveret".

DEN ska jag läsa om jag kommer åt.

Bokrean på g.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Har själv sagt något liknande till en kvinna och hunnit tänka tanken att nu har jag gjort bort mig. Som tur var var hon gravid.Din kompis första kommentar är väl en omedveten lapsus, men den andra är ju bara korkad och elak. Saul Bellow skrev en rolig roman om detta, som om jag minns rätt heter "Han med foten i klaveret".

Frågan är varför man överhuvudtaget måste kommentera/fråga hur någons magtrakter ser ut? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

En viss person här på forumet gör mig ofta ledsen. Han ser ut som en banan, det är allt jag tänker säga. Tänk att människor kan vara så elaka!

Jag ber naturligtvis om förlåtelse. Du är en god människa som alltid har en förmåga att ställa saker tillrätta med dina balanserade inlägg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blir förmodligen bara en massa tjafs.

Nu fattar jag ingenting.

Jag vill ha ett exempel ur ditt riktiga liv,

alltså inte det där du stör dig på vad som

ploppar fram på datorskärmen framför dig i

form av bokstäver och diverse symboler och annat.

Och inte något du sagt till någon utan vad någon

sagt till dig och som du uppfattat som otrevligt

och plumpt.

Det fanns ju så mycket av den varan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...