prototyp Postat 2 februari 2011 Postat 2 februari 2011 Hej. Jag söker en seriös mixare och eventuellt mastrare till en lÄt jag hÄller pÄ med just nu. LÄten Àr tillsammans med en RnB sÄngare frÄn USA sÄ jag vill fÄ den sÄ bra som möjligt, dvs fÄ den grymt mixad & mastrad. KÀnner du att du Àr rÀtt man/kvinna för jobbet? Skriv i trÄden eller maila nÄgot du mixat till DouglasLindqvist@hotmail.com Det Àr endast vocal mix vi snackar om dÄ beatet redan Àr fÀrdigstÀllt. Skriv hur mycket du tar för en mix + mastering Mvh Douglas Lindqvist
Radiobrutta Postat 12 februari 2011 Postat 12 februari 2011 (redigerat) Detta Ă€r ett typiskt jobb för mig. KĂ€nner mig manad. đ Maila mig om behovet kvarstĂ„r. patricia@ragdollproduction.com Redigerat 12 februari 2011 av Radiobrutta 1
Mojje Cruncher Andersson Postat 12 februari 2011 Postat 12 februari 2011 Same here! Skicka ett mail om du vill ha det benhÄrt! Piiiz! /Cruncharn' mojje(snabel)maniquin.se
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.