Jae Postat 23 januari 2011 Postat 23 januari 2011 (redigerat) Har ingen Firwire pÄ Laptopen (PC), och vill nu köpa nytt ljudkort kriterierna Àr i rangordning! : Bra ljudkvalitet Stabila drivers Mobilt Mic preamp USB 2 Duet & firestudio skulle jag köpt om jag kunnat. Fast track Àr jag inte sÄ sugen pÄ, NI kontrol 1 ser lovande ut, men inte sÀrskilt mobilt. Jag Àr kluven, nÄgra bra tips? Redigerat 23 januari 2011 av Jae
Jae Postat 23 januari 2011 TrÄdstartare Postat 23 januari 2011 (redigerat) Ser mycket intressant ut. Glömde nÀmna att jag sitter pÄ PC Lexicon Alpha Focusrite Saffire 6 USB Audio Interface Fast track pro Dessa verkar passa, vilken skulle du ha valt? Redigerat 23 januari 2011 av Jae
Jae Postat 23 januari 2011 TrĂ„dstartare Postat 23 januari 2011 (redigerat) RME babyface. Oh Perfekt! Dock ett jobbigt pris đ Jag Ă€ger ett Emu 0404usb. Drivrutinerna funkar inte med windows, sĂ„ man mĂ„ste starta om ljudkortet hela tiden, ibland starta om datorn för att lyssna pĂ„ nĂ„got pĂ„ datorn om man gör musik, samt att ljudkvaliten Ă€r usel pĂ„ min enhet. Trodde först det var mina monitorer, men lĂ€ste pĂ„ nĂ€tet en annan kille med samma problem. Supporten spelade ovetandes om drivrutinerna och kvaliten, sĂ„ aldrig mera Emu. Nu blir det nĂ„tt med stabila drivrutiner, bra ljudkvalitet och tillrĂ€ckligt stor sĂ„ man kan ta med sig den pĂ„ resande fot. Usb-powered Ă€r att föredra Redigerat 23 januari 2011 av Jae
JohnRick Postat 23 januari 2011 Postat 23 januari 2011 http://www.rolandus.com/products/productdetails.php?ProductId=970
Jae Postat 23 januari 2011 TrÄdstartare Postat 23 januari 2011 ser intressant ut, mÄste lÀsa nÄgra omdömen om den. Ser lovande ut
JohnRick Postat 23 januari 2011 Postat 23 januari 2011 ser intressant ut, mÄste lÀsa nÄgra omdömen om den. Ser lovande ut http://www.amazon.com/Edirol-UA-25-Audio-Interface-UA-25EX/dp/B001ECF61G
Jae Postat 23 januari 2011 TrÄdstartare Postat 23 januari 2011 NÄgon som har nÄgot att invÀnda?? dÄ blir det nog att bestÀlla en sÄdan annars
kakelugn Postat 23 januari 2011 Postat 23 januari 2011 fireface UC funkar kanon med min hackintosh i allafall
Jae Postat 23 januari 2011 TrÄdstartare Postat 23 januari 2011 med en hackintosh kan man hitta mycket roligt! Hade gÀrna haft Apogee, oh wee..
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.