Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Det var memphis som började. Vad ger du mej för odds?

Har för mig att jag frågat honom förr också, så nä, verkar inte bli av. 😛

Annons
Postat

Gymmet nu! Sjukt trött! Men såatte!

Du borde ta reda på debatts adress och sen kan vi våldsgästa honom och......det kanske inte är nån bra idé.

Postat

Hur menar du nu? Vilket intryck tror du att du själv gör?

Intryck som reflekterar min egentliga personlighet väldigt dåligt. Men jag har inget emot att folk baserar sina uppfattningar av mig på de data de har tillgängliga, hur dåliga de än må vara.

Postat

Intryck som reflekterar min egentliga personlighet väldigt dåligt. Men jag har inget emot att folk baserar sina uppfattningar av mig på de data de har tillgängliga, hur dåliga de än må vara.

Men kom igen, mellan dej och mej?

Postat

Om det man inte kan tala måste man tiga. Är du sur på riktigt?

Jag är inte det minsta sur. Jag är aldrig sur.

Dingbats känsloregister - vi har hela listan:

glad

nöjd

lycklig

arg

melankolisk

uttråkad

rastlös

irriterad

förtvivlad

ointresserad

ledsen

förvirrad

Postat

Jag är inte det minsta sur. Jag är aldrig sur.

Dingbats känsloregister - vi har hela listan:

glad

nöjd

lycklig

arg

melankolisk

uttråkad

rastlös

irriterad

förtvivlad

ointresserad

ledsen

förvirrad

Men när log du senast?

Postat

Men när log du senast?

När jag var glad, nöjd eller lycklig. Senast var väl när jag fick tag på ett par fanzines tidigare idag.

Postat

När jag var glad, nöjd eller lycklig. Senast var väl när jag fick tag på ett par fanzines tidigare idag.

Det låter bra. Det låter som om du tror att jag aldrig ler. Hur har du kommit fram till det?

Postat

Det låter bra. Det låter som om du tror att jag aldrig ler. Hur har du kommit fram till det?

Det har jag ju sagt! Du ger ett stelt intryck i tråden, och dessutom är du väldigt negativ mot nymodigheter etc etc, tillsammans => ler ej

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.