Jump to content
Annons

GMF Forum?


Torwald

Recommended Posts

Hej allihopa,

Nu var det länge sedan jag skrev något på Studioforumet, men det var ännu längre sedan jag såg till GMF-forumet. När det precis hade lagts ned hörde jag GMF och de sa att det skulle dras igång igen. Typ. Finns det någon här som vet mer? Vart vallfärdade alla GMF-bor? Jag tyckte det var ett sjukt kul forum (spritfest me horer, någon?) med världens bästa köp- och säljavdelning. Jag saknar det!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Joo jag vet att det ballade ur totalt, men folket på tex rörplanket var ju ovärderliga, och många av folket i de övriga delarna också.

Jag har sett Diskant, det drogs väl igång av någon på planket om jag inte missminner mig. Har inte sett Pratabas- och Pratagitarr, jag ska kolla in dem! Men det blir nog svårt att återskapa sektkänslan på Planket 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja fyfan när du säger det. villket kalas ställe. Va det nått som ingen kunde svara på så kunde man ge sig fan på att vissa skulle gå igenom eld för att ta reda på det.

Men de va väl nånstans där när en kille kommit på ett sätt att åka till litauen och hitta horor på arbestförmedlingens bekostnad som det ballade ur.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför startar man pratagitarr.se när Diskantforum osv finns?

Det enda som händer är ju att folk splittras mellan olika forum och båda forumen går på lägre tempo.

Kan ingen klumpa ihop Studioforumet, Ljudbojen, Diskant och Pratabas till ett enda stort forum så det blev lite mer fart och så att alla fick lättare tillgång till den kompetens som trots allt finns på de här forumen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...