Poe Postat 11 december 2010 Postat 11 december 2010 Tjena! Har tänkt köpa mig ett par nya monitorer. Jag har inte tänkt lägga mer än 5000/par i nuläget, så vi snackar inga monsterburkar.. Jag har hursomhelst fastnat för dessa två: Yamaha HS80M JBL LSR 2325P: Yamahan har jag hört ska vara stabil, och omtyckt, men jag hörde ett provsmak av Jbl'arna hos en kompis häromdan och dessa lät riktigt bra för det priset.. Någon annan som har erfarenhet av dessa monitorer? Ha de fint! P
Pesek Postat 11 december 2010 Postat 11 december 2010 Finns det något krav gällande storleken ? I den prisklassen ber jag dig att provlyssna ett par Adam A3X. Fan så bra de låter! http://www.thomann.de/se/adam_a3x.htm Jag hade föredragit JBL mellan de två, då jag tycker Yamaha kan låta aningen för skrikigt. Men A3X framför båda.
Neosus Postat 11 december 2010 Postat 11 december 2010 JBL:arna ser ut att går ner djupare i basen, på papperet... Är det så i verkligeheten oxå?
naxxus Postat 11 december 2010 Postat 11 december 2010 (redigerat) Jag fick hem ett par yamaha hs80m för några veckor sedan. och det har varit en fröjd sen dess. dom låter riktigt bra, och har inget att klaga på. ps: 8" woofern på dom gör så att man inte riktigt behöver någon sub till dom. Redigerat 11 december 2010 av naxxus 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.