Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Finns några hemsidor där man kan handla musik och få det i full kvalité. På itunes osv så är allt kodat i 256kb, spotify är mp3. Finns det någon som tillbyr detta?

Annons
Postat

Vet bara utifrån var jag säljer min musik i lossless-format. Sen hur bredden är på dessa sajter vet jag inte...

www.junodownload.com

www.klicktrack.com kommer ha det inom kort, tror jag

www.bandcamp.com

Postat

Finns några hemsidor där man kan handla musik och få det i full kvalité. På itunes osv så är allt kodat i 256kb, spotify är mp3. Finns det någon som tillbyr detta?

Finns det inga siter som erbjuder wav-filer diekt till kunden?

Drake, Junodownload, klicktrack och bandcamp erbjuder artister att ladda upp lossless (förlustfritt) material, i form av wav, så gör de om det till Flac etc väl?

Postat

Finns det inga siter som erbjuder wav-filer diekt till kunden?

Drake, Junodownload, klicktrack och bandcamp erbjuder artister att ladda upp lossless (förlustfritt) material, i form av wav, så gör de om det till Flac etc väl?

Tror att Juno erbjuder Wav direkt. Annars är det ju lätt att konvertera Flac-filerna.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.