arraf911 Postat 28 oktober 2010 Postat 28 oktober 2010 (redigerat) Jag ääälskar denna rapparen! Jag gillar personligen inte svenska rappare annars, tycker Looptroop, kapten röd och Timbuktu suger en aning! Men denna rappare är extremt bra! Jag tycker att rap är förnedrande mot kvinnor men denna låten är bäst!! Tycker ni inte det har ni ingen musiksmak! SVERIGES BÄSTA RAPPARE! 😆 Redigerat 28 oktober 2010 av arraf911
drloop (oregistrerad) Postat 28 oktober 2010 Postat 28 oktober 2010 Ööööö.... jag tyckte det var lite trött... men det är ju bara jag förstås, själv kan jag bara rapa på det gamla viset.
sadomachine (oregistrerad) Postat 28 oktober 2010 Postat 28 oktober 2010 Jag har uppenbarligen inte heller någon musiksmak tack och lov..... Påminner han inte lite om PSTQ?, fast pstq hade ju lite roliga texter till skillnad från den här luffaren.
Burundi (oregistrerad) Postat 28 oktober 2010 Postat 28 oktober 2010 Nej detta är inte Sveriges bäste rappare. Hyfsad men knappast över medel.
mickestrang Postat 28 oktober 2010 Postat 28 oktober 2010 "rappare är förnedrande mot rappare". Du förnedrar rappparna.... 1
mickestrang Postat 28 oktober 2010 Postat 28 oktober 2010 (redigerat) "rappare är förnedrande mot kvinnor", säger du Du förnedrar rappparna.... Redigerat 28 oktober 2010 av mickestrang
Rabieshund Postat 28 oktober 2010 Postat 28 oktober 2010 (redigerat) Enligt mig bättre med sjukt prickande text (massa konstiga bilder i videon, har inget med låten att göra): Förresten, vadå förnedrande mot kvinnor? Aldrig hört folk rappa om politik eller nåt annat? Lyssnat för mycket på Ludacris? Redigerat 28 oktober 2010 av Rabieshund
Jerry P Postat 29 oktober 2010 Postat 29 oktober 2010 Kapten Röd är väl ingen rappare? Är inte han en Toaster och sjunger reggae? För övrigt har jag nog hört bättre rappare. Det är väl vilket flow dom har och möjligheten att vara "in the box" och kunna gå ur den med bibehållen rytmik i underlinen som skiljer en bra och dålig rappare åt. Min personliga åsikt.
D Vibe Postat 29 oktober 2010 Postat 29 oktober 2010 Jag tycker att rap är förnedrande mot kvinnor Uhm. Hur kan en konst-/musikform vara förnedrande mot kvinnor? Det vore som att säga att sång är förnedrande mot katter eftersom det nog finns någon som skrivit en förnedrande sång mot katter.
debatt Postat 29 oktober 2010 Postat 29 oktober 2010 Kan man vara bäst öht som rappare? Förstår vad arraf911 menar med förnedringskommentaren dock.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.