Sakenjag Postat 3 september 2010 Postat 3 september 2010 Hejsan! Söker efter massa bra tips på pumpande, ösig och dansvänlig musik till en insparksfest vi kommer ha på vårat gymnasium för ettorna. Där jag blivit tillfrågad att ha hand om musik/ljud/ljus tillsammans med några andra. Så alla tips motages tacksamt!
slejnard Postat 4 september 2010 Postat 4 september 2010 (redigerat) Förutom AC/DC, KISS, STONES å mig själv så drar jag till med denna! Finns inte å kommer aldrig finnas en bättre partylåt! 🙂 edit: tog en bättre länk! edit för tredje gången: Redigerat 4 september 2010 av slejnard
Jerry P Postat 4 september 2010 Postat 4 september 2010 (redigerat) Lipps Inc - "Funky Town" är en klassiker. http://www.youtube.com/watch?v=5CImrIKNmBo Judas Priest - "Breaking The Law" AC/DC - "Night Prowler" Diana Ross- "Inside Out" Malcolm McLaren - "I Shot The Sheriff" (snyggt blås) Redigerat 4 september 2010 av Jerry P
Pesek Postat 4 september 2010 Postat 4 september 2010 Jag har en riktigt bra spellista som jag pillade ihop till en kräftskiva. Orkar inte skriva alla bra låtar 😉
ramoand Postat 4 september 2010 Postat 4 september 2010 Village People - Y.M.C.A. Donna Summer - Hot Stuff Kool and the gang - Celebration Michael Jackson - Black & White Aretha Franklin - Think Earth Wind & Fire - September Paul Simon - You Can Call Me Al David Guetta - Sexy Bitch Lady Gaga - Pokerface Agnes - Release Me Fibes Oh Fibes - Love Child MGNT - Kids Jennifer Lopez - Let's Get Loud Robyn - Dancing On My Own (Buzz Junkies Remix) Yolanda & Be Cool - We Speak No Americano David Guetta - Commander Katy Perry - California Girls La Bouche - Be My Lover Haddaway - What Is Love Rednex - Cotton Eye Joe DJ Ötzi - Hey Baby Bellini - Samba Stromae - Alors On Danse
Sakenjag Postat 5 september 2010 Trådstartare Postat 5 september 2010 Tack för alla tipps, ska kolla dessa tillsammans med min kompis!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.