Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej! Jag har stora latency-problem med dom drivrutinerna som följer med datorn, sĂ„ jag tĂ€nkte att det kanske gĂ„r att hitta nĂ„n ASIO-version nĂ„nstans. Har dock inte lyckats. Är det nĂ„gon hĂ€r som har ungefĂ€r samma setup och kör ASIO?

Mvh / Jimmy Alenius

Annons
Postat

Är de det medföljande ljudkortet du vill anvĂ€nda och inte ett dedikerat ljudkort för musik?

I sÄ fall sÄ kanske asio4all skulle kunna lösa dina problem, om det inte finns asio-drivrutiner till ditt kort.

MVH

Anders

Postat

Hej! Jag har testat ASIO4ALL, men det var nÄgra Är sedan. DÄ var det lite bökigt men det kanske har blivit bÀttre? Ja, det Àr det inbyggda ljudkortet som vore kul att fÄ lite effektivare. Ibland sÄ har man ju tur o det finns ASIO utvecklat. Tycker att Pavilion borde vara en ganska vanlig dator för amatör ljudkreatörer. Men mÄnga kör vÀl med externa ljudkort istÀllet.

/j

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.