Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej jag e 27Är och undrar om nÄgon e sugen pÄ att göra lite metal lÄtar. jag spelar gitarr och har en hemstudio i garaget. Funkar det kan det kanske utvecklas till ett band pÄ sikt. Jag Àr inte nybörjare men inte heller nÄgot proffs.

Annons
Postat

HallÄ....

HĂ€r har du en trummis....

Var Àr du ifrÄn? Skulle det funka över nÀtet ocksÄ för din del?

Hör av dig.

robert@Swepol.com

Postat (redigerat)

Tjena! Jag lirar gitarr, gillar metal, bor i götet, Àr 27 Är, och Àr fruktansvÀrt sugen pÄ att hitta folk att lira med! Ligger nog ocksÄ pÄ samma nivÄ, inte proffs men inte heller nybörjare! hör av dig! henk2055@hotmail.com

edit: HĂ€r har du lite jag har gjort: http://www.myspace.com/thefearlessproject

Vill bara sÀga att allt det dÀr blev aldrig klart för jag hittade aldrig folk att jobba med, sÄ du fÄr ta det lite för vad det e, men vissa saker kanske skulle kunna gÄ att anvÀnda till nÄgot mer seriöst!

Redigerat av henk2055
Postat (redigerat)

Tycker det lĂ€t suverĂ€nt henk! Har ocksĂ„ lĂ€nge varit riktigt sugen pĂ„ att lira me folk, bor i götet, Ă€r trummis, pĂ„ samma nivĂ„ skulle jag tro. 🙂

Har redan varit i kontakt me Lasse och föreslog att trĂ€ffas över en kaffe/öl i stan nĂ„n dag framöver och tjöta om det? 🙂

(jag har förresten lagt upp en lÄt pÄ forumet för ett bra tag sedan, hÀr)

Mvh Josef

Redigerat av Memphis
Postat

Tjena memphis! Go lĂ„t du har gjort, hĂ€rligt tryck i den! En sĂ„n lĂ„t man bara inte kan lĂ„ta bli att gunga med till. Inga dĂ„liga musiker du har hittat heller 😉 Har en kĂ€nsla att jag skulle fĂ„ lite problem att göra om det dĂ€r solot lika snyggt 😛

Att ses över kaffe/öl och lite tjöt lÄter som en kanonide!

/Henrik

Postat (redigerat)

Tack ska du ha Henrik!

Äsch, ingen kan sola som honom sĂ„ det e lugnt. 😛 Man kan göra fet musik Ă€ndĂ„!

Men dĂ„ hörs vi och syns vi! 🙂 Fick Lasses nr.

Mvh Josef

Redigerat av Memphis
Postat

Sorry, glömde helt av den hÀr trÄden. Vilken metal-stil Àr det vi pratar? SjÀlv gick mina tankar lite mer Ät det melodiska hÄllet.

Postat (redigerat)

Tjena gubbs!

Ni kanske redan har tillrÀckligt med gitarrister, men tÀnkte bara sÀga att jag ocksÄ e fett sugen pÄ ett metal

sammarbete. Jag bor i göteborg och Àr 27Är. Ni kan kolla in mina lÄtar/riffs hÀr:

Jag har gjort allting sjĂ€lv förutom solona, som en polare lagt pĂ„ 🙂

LÄter detta intressant hör ev er till gunnarwennberg@hotmail.com

MVH

Hans

Redigerat av Hanse

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.