Lasse123 Postat 29 juli 2010 Postat 29 juli 2010 Hej jag e 27Är och undrar om nÄgon e sugen pÄ att göra lite metal lÄtar. jag spelar gitarr och har en hemstudio i garaget. Funkar det kan det kanske utvecklas till ett band pÄ sikt. Jag Àr inte nybörjare men inte heller nÄgot proffs.
saverman Postat 29 juli 2010 Postat 29 juli 2010 Skulle det funka att jobba med en Linköpingsbo sÄ har du en sÄngare hÀr.
Lasse123 Postat 29 juli 2010 TrÄdstartare Postat 29 juli 2010 Hur lÄngt ligger det frÄn göteborg eller kan man köra över nÀtet
rcuc Postat 29 juli 2010 Postat 29 juli 2010 HallÄ.... HÀr har du en trummis.... Var Àr du ifrÄn? Skulle det funka över nÀtet ocksÄ för din del? Hör av dig. robert@Swepol.com
henk2055 Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 (redigerat) Tjena! Jag lirar gitarr, gillar metal, bor i götet, Àr 27 Är, och Àr fruktansvÀrt sugen pÄ att hitta folk att lira med! Ligger nog ocksÄ pÄ samma nivÄ, inte proffs men inte heller nybörjare! hör av dig! henk2055@hotmail.com edit: HÀr har du lite jag har gjort: http://www.myspace.com/thefearlessproject Vill bara sÀga att allt det dÀr blev aldrig klart för jag hittade aldrig folk att jobba med, sÄ du fÄr ta det lite för vad det e, men vissa saker kanske skulle kunna gÄ att anvÀnda till nÄgot mer seriöst! Redigerat 5 augusti 2010 av henk2055
Memphis Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 (redigerat) Tycker det lĂ€t suverĂ€nt henk! Har ocksĂ„ lĂ€nge varit riktigt sugen pĂ„ att lira me folk, bor i götet, Ă€r trummis, pĂ„ samma nivĂ„ skulle jag tro. đ Har redan varit i kontakt me Lasse och föreslog att trĂ€ffas över en kaffe/öl i stan nĂ„n dag framöver och tjöta om det? đ (jag har förresten lagt upp en lĂ„t pĂ„ forumet för ett bra tag sedan, hĂ€r) Mvh Josef Redigerat 5 augusti 2010 av Memphis
henk2055 Postat 6 augusti 2010 Postat 6 augusti 2010 Tjena memphis! Go lĂ„t du har gjort, hĂ€rligt tryck i den! En sĂ„n lĂ„t man bara inte kan lĂ„ta bli att gunga med till. Inga dĂ„liga musiker du har hittat heller đ Har en kĂ€nsla att jag skulle fĂ„ lite problem att göra om det dĂ€r solot lika snyggt đ Att ses över kaffe/öl och lite tjöt lĂ„ter som en kanonide! /Henrik
Memphis Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 (redigerat) Tack ska du ha Henrik! Ăsch, ingen kan sola som honom sĂ„ det e lugnt. đ Man kan göra fet musik Ă€ndĂ„! Men dĂ„ hörs vi och syns vi! đ Fick Lasses nr. Mvh Josef Redigerat 8 augusti 2010 av Memphis
DrĂ€ngen Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 edit: HĂ€r har du lite jag har gjort: http://www.myspace.com/thefearlessproject lĂ„ter kanonens!! đ hade jag bott i nĂ€rheten av er och kunnat spela aningen bĂ€ttre pĂ„ ibanezen Ă€n vad jag kan sĂ„ har jag frĂ„gat om jag fĂ„r vara med och leka.
saverman Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Sorry, glömde helt av den hÀr trÄden. Vilken metal-stil Àr det vi pratar? SjÀlv gick mina tankar lite mer Ät det melodiska hÄllet.
Hanse Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 (redigerat) Tjena gubbs! Ni kanske redan har tillrĂ€ckligt med gitarrister, men tĂ€nkte bara sĂ€ga att jag ocksĂ„ e fett sugen pĂ„ ett metal sammarbete. Jag bor i göteborg och Ă€r 27Ă„r. Ni kan kolla in mina lĂ„tar/riffs hĂ€r: Jag har gjort allting sjĂ€lv förutom solona, som en polare lagt pĂ„ đ LĂ„ter detta intressant hör ev er till gunnarwennberg@hotmail.com MVH Hans Redigerat 9 augusti 2010 av Hanse
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.