HexfusioN Postat 9 juli 2010 Postat 9 juli 2010 Hej alla! Jag har ett vÀldigt irriterande problem i Cubase Studio 4. De pluggar som exempelvis HALion Player, Addictive Drums etc. fungerar inte fullt ut, dÄ endast en Stereo ut kanal skapas istÀllet för enskilda kanaler för varje program/trumljud. I Cubase SE 3 fungerade detta felfritt, men efter uppgraderingen kan jag inte skapa en ny instans av dessa plug-ins och anvÀnda dem fullt ut. Dock finns kanaler i mixerbordet pÄ projekt som jag tidigare har skapat i SE 3. Kan det vara nÄgon instÀllning som jag har missat? Stort tack för all hjÀlp i förskott! Detta kÀnns avgörande för mitt arbetsÀtt och de jag hittills har frÄgat har lÀmnats svarslösa... Mvh Hans
Claes Holmerup Postat 9 juli 2010 Postat 9 juli 2010 HĂ€r finns lösningen: đ https://www.studio.se/index.php?showtopic=77551
HexfusioN Postat 9 juli 2010 TrĂ„dstartare Postat 9 juli 2010 WOHO! FUNGERAR KANON! đ Stort tack! Mvh Hans
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.