Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ska köpa ett ljudkort och har bland annat tittat på dessa två...

Är det någon större skillnad? börjar fireboxen bli lite daterad?

Kör PC nu men ska gå över till iMac

Annons
Postat

Jag har en Presonus Firebox, och för mig har den i stort sett alltid fungerat problemfritt, och det är verkligen lite pengar för

ett riktigt bra ljudkort skulle jag vilja säga.

Det enda problem jag någonsin haft med den var när jag skulle köra den med Windows 7 för jag köpte en ny dator, har en annan

tråd om det här: "https://www.studio.se/index.php?showtopic=76640", men verkar som jag nästan är den enda som haft just det problemet

jag hade, för kunde aldrig hitta något liknande problem på varken google eller här.

Men problemet har iaf löst sig nu, faktiskt helt utav sig självt iprincip 😄 lite spookey faktiskt, en dag fungerade det bara problemfritt igen helt enkelt.

men hur som helst så har jag inga problem med min firebox och skulle inte kalla den daterad 😮

Postat

FireStudio Mobile är ju nyare och verkar ha bätte preamps (mer gain) så jag skulle nog satsa på den om det inte skiljer så mycket i pris.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.