henrikduende (oregistrerad) Postat 9 maj 2010 Postat 9 maj 2010 Hejsan Jag har ett problem som består av att när jag grupperar mina färdiga Trummor eller Gitarrer som ett gruppspår så uppstår en svag flangereffekt. Jag kan tex ha 2 Gitarrer L68 R68 och kanske en i mitten och så fort man gör en grupp av dom kommer den där flanger effekten. Hur löser jag detta? Det låter ju bra innan man grupperar. Det gäller INTE uppmikade gitarrer och trummor utan EZ drummer och lajnade guror. mvh Henrik H
crillemannen Postat 9 maj 2010 Postat 9 maj 2010 Låter som om att gruppen adderar lite latency, därav "flanger" effekten
henrikduende (oregistrerad) Postat 9 maj 2010 Postat 9 maj 2010 (redigerat) Låter som om att gruppen adderar lite latency, därav "flanger" effekten Är det för seg dator då? Hur åtgärdar man detta då? Grupperingen är igentligen bara en bekvämlighet och inte ett måste. Redigerat 9 maj 2010 av henrikduende
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.