evilrocker Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Någon som handlat på musicstore.de? Köpte i helgen en fatso (en retur) av dom och ringde idag och dom har fortfarande inte skickat den. Dom hade bytt en knapp på den sa dom... fan nu börjar det kännas lite oseriöst? Hade det inte varit bättre att kollat den noga innan dom la ut den för försäljning. Fan
debatt Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Vad är en fatso? Musicstore har jag handlat ifrån. De skickade prylarna efter att jag scannat in uppgifter om mig till dem. Stor stor låda, mycket större än sakerna jag köpte. Blev nöjd.
DivineCo Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Fatso är antagligen en Kompressor från Empirical Labs. Har själv aldrig handlat där men det skulle förvåna mig mycket om dom är skojjare. Tyskar brukar man kunna lita på.
evilrocker Postat 6 maj 2010 Trådstartare Postat 6 maj 2010 Jepp fatso är en stereoburk med kompressor, tape-simulator, transistorvärme å massa gött, 20 lakan typ. 🙂 Så nu är plånboken fattig. http://www.empiricallabs.com/fatdes.html Ok bra, dom ringde faktiskt nu och sa att den var på väg.
frostbubblan (oregistrerad) Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Jag beställde faktiskt mina stativ från Musicstore igår. Idag kom ett mail att paketet är skickat. Jag gjorde dagen innan min beställning på Thomann men fick ett mail av dom att det inte gick att genomföra transaktionen. Efter att ha pratat med banken så tyder det på att Thomann inte godkänner betalning med e-kort utan bara fysiska plastkort. Av säkerhetsskäl skulle jag aldrig lämna ut mitt kortnummer. Musicstore accepterade e-kort utan problem.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.