Jump to content
Annons

IRL Växjö - 4 februari?


Ken Kängström

Recommended Posts

Annons
  • Svar 82
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Börjar kännas lite tjatigt det här (från min sida alltså), men jag ska försöka komma...

En ytterst preliminär anmälan från android, alltså.

Att städa är att dö lite grann!

😆😆

Redigerat av android
Link to comment
Dela på andra sajter

Börjar kännas lite tjatigt det här (från min sida alltså), men jag ska försöka komma...

En ytterst preliminär anmälan från android, alltså.

Att städa är att dö lite grann!

😆😏

Jag bestämmer helt enkelt att du kommer, och då gör du bäst i att göra det! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Plats röstar jag för Zeldas tror jag, om det inte finns fler ställen att spela biljard på. Om vi nu vill göra det, det beror ju lite på vad folk vill. Däremot så blir det ju liveunderhållning och oljud under kvällarna, så det är inte det tystaste stället att gå till. Kanske finns andra alternativ isf, ska kolla med mina vänner lite och se vad som sägs om saken.

Tid för träff är väl 19.00 kanske rätt lagom. (de börjar ta inträde och skit sen tror jag)

Edit: tillägg

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela på andra sajter

Zeldas låter bra för min del. Jag är inte så kräsen hehe. Blir det nåt studio besök på kvällen också? 😳

LOL det beror väl lite på om Debree vågar släpa med oss dit, och om det finns nått ledigt. Kan inte garanteras. Ont om andra studios i växjö som vi har tillgång till utöver universitet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä, det tror jag inte...

Men förra gången efter ölen åkte vi ju iväg till universitetets studio och lekt så varför inte... 😳

EDIT: Förtydligande: Kommer iofs inte att hända...

Redigerat av insolitus
Link to comment
Dela på andra sajter

Det ska bli ruggigt kul att träffa alla människor =). Tar med flickan min tror jag hehe.

Har målat upp en bild av hur ni gubbar och tanter är nu hehe. Får se om det stämmer =).

haha...det blir spännande...jag har inte målat upp nånting...för det blir konstigt dåh eller?det stämmer säkert inte alls... 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmmmm....

Nu blev man sugen...

Ska kolla tågtrafiken från Kalmar, är ju lite probs med den juuu.. 😳

😳

Mmmm:

EDIT: Trafiken går igång i slutet av veckan så det "KAN" Va möjligt

143:- enkel billett 😳

Redigerat av Twilight_Zound
Link to comment
Dela på andra sajter

Hacke, skulle du komma med Danny? *håller tummen*

Ska Danny komma då? Danny, Dumb Dan och jag snackade om att åka upp tillsammans sist vi träffades, men har inte snackat om det sen dess...

Vad säger ni, båjs? (om ni läser detta dvs)

Skicka PM till dom. Vore helt kalasbra om ni kunde komma =).

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...