Jump to content
Annons

Love Generation


spaceman

Recommended Posts

"Skivbolagen har kommit i gång med att skapa konstgjorda grupper igen – sammansatta av skivbolagsfolk snarare än unga människor som drömmer om att spela tillsammans." citat från DN idag. Och så verkar det vara. Bra eller dåligt vet jag inte, men det känns lite ja, ja.

Love Generations första hit ligger hitmakaren Red& One bakom.

Mer info:

http://www.dn.se/kultur-noje/musik/produce...ation-1.1070702

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
"Skivbolagen har kommit i gång med att skapa konstgjorda grupper igen – sammansatta av skivbolagsfolk snarare än unga människor som drömmer om att spela tillsammans." citat från DN idag. Och så verkar det vara. Bra eller dåligt vet jag inte, men det känns lite ja, ja.

Love Generations första hit ligger hitmakaren Red& One bakom.

Mer info:

http://www.dn.se/kultur-noje/musik/produce...ation-1.1070702

Det kanske behövs konstgjorda grupper för att producenter som Red & One ska nå ut med sin musik....

Säg att du har en massa bra låtar på lager och britney spears är på rehab och madonnas senaste album gick till andra

producenter då är d smart att starta något nytt,,

Bra tycker jag!!

Link to comment
Dela på andra sajter

"Skivbolagen har kommit i gång med att skapa konstgjorda grupper igen – sammansatta av skivbolagsfolk snarare än unga människor som drömmer om att spela tillsammans." citat från DN idag.

Unga människor som drömmer om att spela tillsammans är idag så lata så alla vill att ett projekt ska hoppa upp och bita dom i arslet. Ett riktigt fåtal som faktiskt orkar sig på att kämpa sig fram till en artistkarriär.

Link to comment
Dela på andra sajter

Unga människor som drömmer om att spela tillsammans är idag så lata så alla vill att ett projekt ska hoppa upp och bita dom i arslet. Ett riktigt fåtal som faktiskt orkar sig på att kämpa sig fram till en artistkarriär.

Jag tror inte att dussinrockerwannabes och den här typen av artister har så mycket gemensamt faktiskt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...