Tofflan Postat 28 mars 2010 Postat 28 mars 2010 Hej, Jag lĂ„nade just en kompis externa ljudkort, Audiobox USB Presonius. SĂ„ fort jag ska spela in nĂ„got med det sĂ„ blir ljudet jĂ€ttebrusigt / distat. Ăven vid uppspelningar sĂ„ brusar det bra. Ăr det nĂ„gon som vet vad felet kan vara? Jag uppdaterade drivrutiner + att jag testade det pĂ„ tvĂ„ datorer - en med win7 64bit (AMD) och en pĂ„ win XP 32bit (Intel). PĂ„ bĂ„da anvĂ€nde jag Fruity Loops 9. Vet nĂ„n vad som kan orsaka bruset? Hur blir man av med det? Min polare har ingen aning hellre men det funkar bra pĂ„ hans MAC med LogicPro. SĂ„ trĂ„kigt nĂ€r man har sĂ„ mkt bra grejer pĂ„ g đ
Peter Roos Postat 28 mars 2010 Postat 28 mars 2010 (redigerat) Kolla i manualen. Du kanske mÄste höja latencyn, sprakar det sÄ brukar den var för snÄlt stÀlld. Datorn orkar inte med. Det brukar finnas en panel för att Àndra det. Kolla i Device Setup. http://www.google.com/search?hl=sv&cli...q=&gs_rfai= Mvh/ Redigerat 28 mars 2010 av Sleap
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.