nossi Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 Hejsan , har precis köpt nya monitorer (KRK Rokit 6) och ett Yammaha audiogram 3 ljudkort. När man lyssnar så hör man att de knastrar till lite då och då, inte hela tiden, ca var 4:de minut. Han i butiken var inte 100% säker att yammaha ljudkortet skulle gå till Windows 7 som jag då har, men trodde det till 90%. Vad kan knastret bero på? är de ljudkoret eller monitorerna?, eller kan det vara något annat ? Kan inte allt mycket om detta, har precis börjat min "studio karriär" så är tacksam för hjälp 😄
Gilbert Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 nossi sa: Hejsan , har precis köpt nya monitorer (KRK Rokit 6) och ett Yammaha audiogram 3 ljudkort. När man lyssnar så hör man att de knastrar till lite då och då, inte hela tiden, ca var 4:de minut. Han i butiken var inte 100% säker att yammaha ljudkortet skulle gå till Windows 7 som jag då har, men trodde det till 90%. Vad kan knastret bero på? är de ljudkoret eller monitorerna?, eller kan det vara något annat ? Kan inte allt mycket om detta, har precis börjat min "studio karriär" så är tacksam för hjälp 😕 Sök i forumet: http://www.google.se/search?num=100&hl...mp;aq=f&oq=
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.