Jump to content
Annons

fast track pro


MrElma

Recommended Posts

har haft min fast track en mÄnad nu ungefÀr och jag vet inte om jag tycker att den Àr bra. kanske Àr det jag som inte förstÄr hur man ska hanskas med den men men

idag kollade jag pÄ simpsons pÄ datorn och sÄ kopplade jag in en mic i maskinen, dÄ dog ljudet

jag i

nstallerade om drivrutinen och allt blev bra, micsladden sitter fortfarande i.

sen kollade jag pÄ simpsons igen och efter en timme dog ljudet igen utan att jag gjort nÄtt speciellt

?

men ocksÄ sÄ Žhar jag ett klaviatur korg 2 oktaver och det Àr massvis med latency i cubase, sÄ mycket att man inte kan spela och jag har valt att det ska vara fast track som asio och sÄ dÀr sÄ jag tror det ska vara rÀtt.

Àr detta ett bra kort för windows 7 64 bitars eller Àr det jag som mÄste lÀra mig att ratta rattarna?

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons
BJORNANDERSSON (oregistrerad)

jag har samma problem, enligt m audios support ska du avaktivera ditt interna ljudkort, samt nÀtverkskort..sen funkar det bra..men fan vad störigt det Àr med nÀtverkskort om man kör internet pÄ studiodatorn.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

jag har samma problem, enligt m audios support ska du avaktivera ditt interna ljudkort, samt nÀtverkskort..sen funkar det bra..men fan vad störigt det Àr med nÀtverkskort om man kör internet pÄ studiodatorn.

Det handlar inte bara om det kort som Àr för trÄdlöst nÀtverk dÄ? För det Àr kÀnt för att jÀvlas. WLAN bör man alltid koppla ner.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...