BJORNANDERSSON (oregistrerad) Postat 15 januari 2010 Postat 15 januari 2010 jag letar efer något place på webben man kan köpa midipacks för trummor, som på ik multimedias hemsida betalar man sen får man ladda ner..det är så jag vill göra! var?
Linuz Postat 15 januari 2010 Postat 15 januari 2010 jag letar efer något place på webben man kan köpa midipacks för trummor, som på ik multimedias hemsida betalar man sen får man ladda ner..det är så jag vill göra! var? Går det inte köpa Toontracks midi-boxar över nätet. De kostar ju inte så mkt har jag för mig. har du kollat det?
BJORNANDERSSON (oregistrerad) Postat 15 januari 2010 Postat 15 januari 2010 ja det verkar inte gå...:S eler det går men dom skickar bara en vidare till närmsta butik.
DieHard (oregistrerad) Postat 15 januari 2010 Postat 15 januari 2010 http://www.groovemonkee.com/home/ Finns lite gratis ladda ned med. Själv köpt därifrån.
Linuz Postat 15 januari 2010 Postat 15 januari 2010 ja det verkar inte gå...:S eler det går men dom skickar bara en vidare till närmsta butik. Då kan jag tyvärr inte hjälpa dej mer,....känner bara till toontrack just nu,...
BJORNANDERSSON (oregistrerad) Postat 15 januari 2010 Postat 15 januari 2010 tack! fan va schysst groove monke verkar...är det bara att ladda upp dem till superior drummer sen?
Hellpig Postat 16 januari 2010 Postat 16 januari 2010 tack! fan va schysst groove monke verkar...är det bara att ladda upp dem till superior drummer sen? Skall det nog vara. Kan också rekommendera dem... http://www.groovemonkee.com/resources/docs/Mappings.pdf
BJORNANDERSSON (oregistrerad) Postat 16 januari 2010 Postat 16 januari 2010 bara att installera och köra...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.