Jump to content
Annons

Var kan jag köpa midipacks till trummbeats över nätet?

Recommended Posts

BJORNANDERSSON (oregistrerad)
Postat

jag letar efer något place på webben man kan köpa midipacks för trummor, som på ik multimedias hemsida betalar man sen får man ladda ner..det är så jag vill göra! var?

Annons
Postat
jag letar efer något place på webben man kan köpa midipacks för trummor, som på ik multimedias hemsida betalar man sen får man ladda ner..det är så jag vill göra! var?

Går det inte köpa Toontracks midi-boxar över nätet. De kostar ju inte så mkt har jag för mig. har du kollat det?

Postat

ja det verkar inte gå...:S eler det går men dom skickar bara en vidare till närmsta butik.

Postat
ja det verkar inte gå...:S eler det går men dom skickar bara en vidare till närmsta butik.

Då kan jag tyvärr inte hjälpa dej mer,....känner bara till toontrack just nu,...

Postat

tack! fan va schysst groove monke verkar...är det bara att ladda upp dem till superior drummer sen?

Postat

bara att installera och köra...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.