Jump to content
Annons

Köpa UAD-kort beggat


busse

Recommended Posts

Annons
DieHard (oregistrerad)

Det brukliga är att säljaren meddelar företaget först vem han ska sälja till. Köparens mailadress brukar räcka. Allt du behöver veta står på deras hemsida Men frågade du inte säljaren innan om allt var klart innan du gav honom stålarna? Eller köpte på annat sätt? I alla fall, maila honom och fråga om han har gjort allt. Han måste meddela för att hans konto ska avregistreras som innehavare av produkten. Om inte så kan inte du registrera eftersom det fortfarande står på säljaren.

Redigerat av DieHard
Link to comment
Dela på andra sajter

Okej då ska det vara lugnt då. Du kommer inte heller att ångra ditt köp. Grymma pluggar.

Jag har redan ett UAD-1 kort så nu vill jag ha ett till UAD-kort för mer kraft. Tycker för tillfället att UAD-2 är lite dyrt för mitt hobby bruk plus att jag har börjat prioritera lita anorlunda sen jag blev pappa i novenber. Om man rent hypotetiskt skulle säga att det skulle bli nåt tjorv med ägarbytet, skulle kortet ändå funka med mina pluggar tillsammans med mitt andra kort i min dator även om det skulle vara reggat på en annan användare?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...