Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Titeln sÀger de mesta.

Har lirat gitarr/bas i flera metal band. Söker lite nytt folk att lira med.

Band, hemma projekt eller dylikt.

Min "talang" ligger mest i att skriva lÄtar. Rattande brukar jag överlÄta till folk som kan det.

Jag har lagt upp en sida pÄ myspace för att ni ska kunna höra ett axplock av det jag har haft för mig under Ären. LÄtarna som finns pÄ sidan har jag skrivit.

http://www.myspace.com/pekkakiviaho

För övrigt sÄ flyttar jag vid Ärsskiftet till Hjorthagen, stenkast frÄn vÀrtahamnen.

Hör av er!!

Annons
Postat

Tack tack! 😛

Det e blandat frÄn skivor och demon jag har varit med o lirat in.

Postat

Verrkar gĂ„ segt med denna kontaktannons.. 🙂

LĂ€gger upp lite youtube prylar,

En lÄt till som jag har knÄpat ihop,

Lite live grejer som jag har varit med om,

Jag Ă€r den lĂ„nghĂ„riga gittaristen... 😄

Postat
Verrkar gĂ„ segt med denna kontaktannons.. 😄

LĂ€gger upp lite youtube prylar,

En lÄt till som jag har knÄpat ihop,

Lite live grejer som jag har varit med om,

Jag Ă€r den lĂ„nghĂ„riga gittaristen... 🙂

Haha jag har funderat pĂ„ att köra nĂ„got, bor i södertĂ€lje...jag skriker dock bara, lyssnade pĂ„ din grejer och det lĂ„ter nice, dock vet jag inte om jag e sĂ„ rutinerad, rĂ€ttare sagt sĂ„ ÄR jag inte det, typ nyligen börjat...lyssna pĂ„ lĂ„ten dead and gone som jag lagt upp(Smyg reklam 🙂 )

Men en polare snackar om att han vill starta nÄt(gitarrist) typ sylosis om du vet vilka det e?

Postat

Hade svÄrt att sova och snubblade över din trÄd hÀr,jag kanske kan vara intresserad av att hitta pÄ nÄt,adda mig pÄ ravenwars@hotmail.com.Mvh johhnie

• 1 Ă„r senare...
Postat

TÀnkte damma av denna trÄd igen.

Det verkar va segt som mos att hitta roligt folk att lira med.

Eller sen Ă€r de kanske jag som e seg. 😄

NÄge folk/band som Àr sugna pÄ att lira Metal?

Postat

Jag vill gĂ€rna vara med pĂ„ ett hörn 🙂 Bor i södra stockholm. Har spelat i band i mina yngre dagar, men nu sitter jag mest hemma i min hemmastudio (lĂ„gbudget) och kör mitt eget race. Vore mycket roligare om man var flera 🙂 Jag spela alla instrument ink sĂ„ng, men gitarr Ă€r mitt main. Bifogar en fil pĂ„ mitt senaste projekt (lĂ„tskiss)

http://www.easy-share.com/1914120080/Linkin Park liknande.mp3

Postat

TÀnkte damma av denna trÄd igen.

Det verkar va segt som mos att hitta roligt folk att lira med.

Eller sen Ă€r de kanske jag som e seg. 😄

NÄge folk/band som Àr sugna pÄ att lira Metal?

Sugen som fan men vet inte om jag platsar. PM:ar dig imorgon frÄn riktig dator, orkar inte skriva nÄgot lÀngre pÄ iTelefonen :-)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.