PeteK Postat 20 december 2009 Postat 20 december 2009 Titeln sÀger de mesta. Har lirat gitarr/bas i flera metal band. Söker lite nytt folk att lira med. Band, hemma projekt eller dylikt. Min "talang" ligger mest i att skriva lÄtar. Rattande brukar jag överlÄta till folk som kan det. Jag har lagt upp en sida pÄ myspace för att ni ska kunna höra ett axplock av det jag har haft för mig under Ären. LÄtarna som finns pÄ sidan har jag skrivit. http://www.myspace.com/pekkakiviaho För övrigt sÄ flyttar jag vid Ärsskiftet till Hjorthagen, stenkast frÄn vÀrtahamnen. Hör av er!!
Steven Persson Postat 20 december 2009 Postat 20 december 2009 Bor inte i Sthml..men i övrigt...cool skit du har pÄ Myspacen!
PeteK Postat 20 december 2009 TrĂ„dstartare Postat 20 december 2009 Tack tack! đ Det e blandat frĂ„n skivor och demon jag har varit med o lirat in.
PeteK Postat 27 december 2009 TrĂ„dstartare Postat 27 december 2009 Verrkar gĂ„ segt med denna kontaktannons.. đ LĂ€gger upp lite youtube prylar, En lĂ„t till som jag har knĂ„pat ihop, Lite live grejer som jag har varit med om, Jag Ă€r den lĂ„nghĂ„riga gittaristen... đ
Fatalinsomnia Postat 27 december 2009 Postat 27 december 2009 Verrkar gĂ„ segt med denna kontaktannons.. đ LĂ€gger upp lite youtube prylar, En lĂ„t till som jag har knĂ„pat ihop, Lite live grejer som jag har varit med om, Jag Ă€r den lĂ„nghĂ„riga gittaristen... đ Haha jag har funderat pĂ„ att köra nĂ„got, bor i södertĂ€lje...jag skriker dock bara, lyssnade pĂ„ din grejer och det lĂ„ter nice, dock vet jag inte om jag e sĂ„ rutinerad, rĂ€ttare sagt sĂ„ ĂR jag inte det, typ nyligen börjat...lyssna pĂ„ lĂ„ten dead and gone som jag lagt upp(Smyg reklam đ ) Men en polare snackar om att han vill starta nĂ„t(gitarrist) typ sylosis om du vet vilka det e?
Liquid_6 Postat 27 december 2009 Postat 27 december 2009 Hade svÄrt att sova och snubblade över din trÄd hÀr,jag kanske kan vara intresserad av att hitta pÄ nÄt,adda mig pÄ ravenwars@hotmail.com.Mvh johhnie
PeteK Postat 5 mars 2011 TrĂ„dstartare Postat 5 mars 2011 TĂ€nkte damma av denna trĂ„d igen. Det verkar va segt som mos att hitta roligt folk att lira med. Eller sen Ă€r de kanske jag som e seg. đ NĂ„ge folk/band som Ă€r sugna pĂ„ att lira Metal?
Terror Postat 6 mars 2011 Postat 6 mars 2011 Jag vill gĂ€rna vara med pĂ„ ett hörn đ Bor i södra stockholm. Har spelat i band i mina yngre dagar, men nu sitter jag mest hemma i min hemmastudio (lĂ„gbudget) och kör mitt eget race. Vore mycket roligare om man var flera đ Jag spela alla instrument ink sĂ„ng, men gitarr Ă€r mitt main. Bifogar en fil pĂ„ mitt senaste projekt (lĂ„tskiss) http://www.easy-share.com/1914120080/Linkin Park liknande.mp3
osiris8 Postat 6 mars 2011 Postat 6 mars 2011 TĂ€nkte damma av denna trĂ„d igen. Det verkar va segt som mos att hitta roligt folk att lira med. Eller sen Ă€r de kanske jag som e seg. đ NĂ„ge folk/band som Ă€r sugna pĂ„ att lira Metal? Sugen som fan men vet inte om jag platsar. PM:ar dig imorgon frĂ„n riktig dator, orkar inte skriva nĂ„got lĂ€ngre pĂ„ iTelefonen :-)
Frekvensspektrumanalysator Postat 6 mars 2011 Postat 6 mars 2011 gillar du high on fire, converge, motörhead, discharge och sÄnt sÄ kan vi kanske styra upp nÄt
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.