Jump to content
Annons

Ultrasone PROline


wackodacko

Recommended Posts

Hej igen!

Otrolig bra grej det här med forum. :rolleyes: Trodde inte att man skulle få svar så snabbt.

Har som sagt köpt en mikrofon och nästa post på inköpslistan är ett par slutna hörlurar för sångpålägg.

Har läst recensionerna på Claes hemsida och varit nere på stan och provlyssnat Sennheiser HD280 Pro och Ultrasone HFI 650. Det lutar åt Ultrasone. Men de har en serie som heter PROline också och den har inte varit tillgänglig för provlyssning.

Är det någon som har erfarenhet av dessa? Är det värt att lägga ut lite extra pengar på PROline serien? (Tänker närmast på PROline 550.)

\\Wacko

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Här är jag igen! :rolleyes:

Man ska egentligen jämföra HFI650 med PROline 650 - och då är prisskillnaden 700:-. De går något lägre i basen (dock närmast försumbart), är lite lättare och låter väldigt bra. Jag har dock inte haft tillfälle att A/B-testa dem...

Ärligt talat, så tror jag att du har bättre ljud i HFI-650 än i PROline 550, men jag har inte A/B-testat dem heller...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...