pppwest Postat 22 februari 2004 Postat 22 februari 2004 Tja..! Har amatörlirat lite av varje, mest gitarr i lite rock & bluesband men nu pĂ„ slutet hĂ„ller jag pĂ„ att lĂ€ra mig dragspel.. tjohoo! Inte lĂ€tt, men kul.. varför? Fick upp ögonen för lite folkmusikinspirerad musik, trĂ€ffade lite roliga mĂ€nniskor som tycker likadant sĂ„.. Startade ett band som hĂ„ller pĂ„ med "irlĂ€ndsk folkmusikpunk" och lite annat lattjo.. Ganska rejĂ€lt influerade av "Flogging Molly". Inget eget material Ă€nnu, men men.. Försöker fĂ„ det att lĂ„ta bra i replokal och pĂ„ inspelningar, det Ă€r vĂ€l dĂ€rför jag Ă€r heĂ€r antar jag. Grejjar lite med Cubase SX med.. ! Gled in pĂ„ det hĂ€r forumet nĂ€r jag sökte efter tips pĂ„ mickar, hittade en del massa annat som verkade intressant Ă„ sĂ„..! Hoppas ni stĂ„r ut med nybörjarfrĂ„gor ock sĂ„nt.. đ
insolitus Postat 22 februari 2004 Postat 22 februari 2004 VĂ€lkommen hit!! Startade ett band som hĂ„ller pĂ„ med "irlĂ€ndsk folkmusikpunk" och lite annat lattjo.. đ Haha!! Det mĂ„ste du lĂ€gga upp pĂ„ forumet sen! Hoppas ni stĂ„r ut med nybörjarfrĂ„gor ock sĂ„nt.. đ SjĂ€lvklart, vi Ă€r mĂ„nga hĂ€r som inte kommit sĂ„ lĂ„ngt Ă€n... đ
Plus o Minus Postat 22 februari 2004 Postat 22 februari 2004 Hoppas ni stĂ„r ut med nybörjarfrĂ„gor ock sĂ„nt.. đ ja, om det inte kommer att rĂ€cka med dina nybörjar frĂ„gor sĂ„ kan vi alltid lĂ€gga upp mina, eller Ă€n bĂ€ttre insolitus frĂ„gor đ hur som helst sĂ„ tror jag nog att din vistelse hĂ€r pĂ„ studio forumet kommer att ge dig mĂ„nga nyttofulla svar, ... men har du otur sĂ„ kanske du stĂ„r kvar med minst lika mĂ„nga obesvarade frĂ„gor innan dagen Ă€r slut đ vĂ€lkomen ! mvh. kultur ambassaden
patrik Postat 22 februari 2004 Postat 22 februari 2004 VĂ€lkommen till Studio (sĂ€ger han som kom hit igĂ„r liksom duh!) đ Hoppas du fĂ„r en trevlig tid hĂ€r!
tordA Postat 23 februari 2004 Postat 23 februari 2004 HiYa đ "Hoppas ni stĂ„r ut med nybörjarfrĂ„gor ock sĂ„nt.. " jaha, det Ă€r vi gamla uvar Ă€r till för đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.