Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tja..!

Har amatörlirat lite av varje, mest gitarr i lite rock & bluesband men nu pÄ slutet hÄller jag pÄ att lÀra mig dragspel.. tjohoo! Inte lÀtt, men kul.. varför? Fick upp ögonen för lite folkmusikinspirerad musik, trÀffade lite roliga mÀnniskor som tycker likadant sÄ.. Startade ett band som hÄller pÄ med "irlÀndsk folkmusikpunk" och lite annat lattjo.. Ganska rejÀlt influerade av "Flogging Molly". Inget eget material Ànnu, men men..

Försöker fÄ det att lÄta bra i replokal och pÄ inspelningar, det Àr vÀl dÀrför jag Àr heÀr antar jag. Grejjar lite med Cubase SX med.. !

Gled in pÄ det hÀr forumet nÀr jag sökte efter tips pÄ mickar, hittade en del massa annat som verkade intressant Ä sÄ..!

Hoppas ni stĂ„r ut med nybörjarfrĂ„gor ock sĂ„nt.. 🙂

Annons
Postat

VĂ€lkommen hit!!

Startade ett band som hĂ„ller pĂ„ med "irlĂ€ndsk folkmusikpunk" och lite annat lattjo.. 🙂

Haha!! Det mÄste du lÀgga upp pÄ forumet sen!

SjĂ€lvklart, vi Ă€r mĂ„nga hĂ€r som inte kommit sĂ„ lĂ„ngt Ă€n... 🙂

Postat

ja, om det inte kommer att rĂ€cka med dina nybörjar frĂ„gor sĂ„ kan vi alltid lĂ€gga upp mina, eller Ă€n bĂ€ttre insolitus frĂ„gor 🙂

hur som helst sĂ„ tror jag nog att din vistelse hĂ€r pĂ„ studio forumet kommer att ge dig mĂ„nga nyttofulla svar, ... men har du otur sĂ„ kanske du stĂ„r kvar med minst lika mĂ„nga obesvarade frĂ„gor innan dagen Ă€r slut 🙂

vÀlkomen !

mvh.

kultur ambassaden

Postat

VĂ€lkommen till Studio (sĂ€ger han som kom hit igĂ„r liksom duh!) 🙂

Hoppas du fÄr en trevlig tid hÀr!

Postat

HiYa 🙁

"Hoppas ni stÄr ut med nybörjarfrÄgor ock sÄnt.. "

jaha, det Ă€r vi gamla uvar Ă€r till för 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.