Jump to content
Annons

Presenterar...


pppwest

Recommended Posts

Tja..!

Har amatörlirat lite av varje, mest gitarr i lite rock & bluesband men nu på slutet håller jag på att lära mig dragspel.. tjohoo! Inte lätt, men kul.. varför? Fick upp ögonen för lite folkmusikinspirerad musik, träffade lite roliga människor som tycker likadant så.. Startade ett band som håller på med "irländsk folkmusikpunk" och lite annat lattjo.. Ganska rejält influerade av "Flogging Molly". Inget eget material ännu, men men..

Försöker få det att låta bra i replokal och på inspelningar, det är väl därför jag är heär antar jag. Grejjar lite med Cubase SX med.. !

Gled in på det här forumet när jag sökte efter tips på mickar, hittade en del massa annat som verkade intressant å så..!

Hoppas ni står ut med nybörjarfrågor ock sånt.. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Välkommen hit!!

Startade ett band som håller på med "irländsk folkmusikpunk" och lite annat lattjo.. 🙂

Haha!! Det måste du lägga upp på forumet sen!

Hoppas ni står ut med nybörjarfrågor ock sånt.. 🙂

Självklart, vi är många här som inte kommit så långt än... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas ni står ut med nybörjarfrågor ock sånt.. 🙂

ja, om det inte kommer att räcka med dina nybörjar frågor så kan vi alltid lägga upp mina, eller än bättre insolitus frågor 🙂

hur som helst så tror jag nog att din vistelse här på studio forumet kommer att ge dig många nyttofulla svar, ... men har du otur så kanske du står kvar med minst lika många obesvarade frågor innan dagen är slut 🙂

välkomen !

mvh.

kultur ambassaden

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...