Kujas Postat 27 november 2009 Postat 27 november 2009 Hejsan! Man tycker väl att det inte borde vara så svårt att hitta, men det är det. Jag behöver, pga utrymmesbrist, kablar som är "mindre" och vars sladd går ut från sidan till mitt pedalbord. Jag tror att en länk till vad jag menar borde räcka för att visa på exakt vilka sladdar det är jag menar. http://media.photobucket.com/image/pedalbo...SCF0536.jpg?o=2 Jag syftar till dem som går in i switchen. Har varit runt i gitarraffärer men ingen har dem, hälften av personalen visste heller inte vilka kablar jag menade. Någon som vet var man hittar dem någonstans?
Claes Holmerup Postat 27 november 2009 Postat 27 november 2009 HOSA har flera modeller av kablar med vinklade kontakter - exempelvis dessa, så det borde gå att få tag på hos alla butiker: HOSA_CFS_106.bmp HOSA_CPE_106.bmp HOSA_IRG_100.bmp
Kujas Postat 27 november 2009 Trådstartare Postat 27 november 2009 Hejsan, Jo dessa känner jag till. grejen är den att de som är på bilden tar väl ännu mindre plats? Dom sladdarna ser mer ut som en "plugg" varvid sladden går direkt ut från den, om man säger så.
engson Postat 27 november 2009 Postat 27 november 2009 Kablarna på din bild ser ut som 'Georg L-kablar' (tror jag dom heter), dvs kontakter som man själv skruvar ihop med sladd i valfri längd. Sök på det, så hittar du nog nåt!
Kujas Postat 27 november 2009 Trådstartare Postat 27 november 2009 Kablarna på din bild ser ut som 'Georg L-kablar' (tror jag dom heter), dvs kontakter som man själv skruvar ihop med sladd i valfri längd. Sök på det, så hittar du nog nåt! JA, där har vi dom 😆 Tackar så mycket!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.