Jump to content
Annons

tips på bra hörlurar


DAFFYtheDUCK (oregistrerad)

Recommended Posts

DAFFYtheDUCK (oregistrerad)

tjenna jag behöver ett par bra hörlurar och jag har ca 700kr att spendera har ni några tips , vill helst köpa dom idag, jag har en laptop med ett standard ljudkort om det har betydelse , tackar för alla tips god jul på er alla

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
DAFFYtheDUCK (oregistrerad)

ps, är det nån son har erfarenhet av :Philips HP890

Topptestade i HiFi & Musik 2001/2002. Supersköna Philips-lurar med hela 50 mm stora drivsteg och ett frekvensomfång på otroliga 5-30000 Hz! Vadderade kåpor med robust båge och ett mjukt flexande spännband gör att dessa lurar sitter mycket bekvämt, även under långa lyssningspass. Imp 32 Ohm. Vikt 330 g. 3 m löstagbar kabel med guldpläterad 3,5/6,3 mm stereokontakt. Levereras med förvaringsställning.

pris 799kr på teknikmagasinet

Link to comment
Dela på andra sajter

ps, är det nån son har erfarenhet av :Philips HP890

Topptestade i HiFi & Musik 2001/2002. Supersköna Philips-lurar med hela 50 mm stora drivsteg och ett frekvensomfång på otroliga 5-30000 Hz! Vadderade kåpor med robust båge och ett mjukt flexande spännband gör att dessa lurar sitter mycket bekvämt, även under långa lyssningspass. Imp 32 Ohm. Vikt 330 g. 3 m löstagbar kabel med guldpläterad 3,5/6,3 mm stereokontakt. Levereras med förvaringsställning.

pris 799kr på teknikmagasinet

Köp den :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

ps, är det nån son har erfarenhet av :Philips HP890

Topptestade i HiFi & Musik 2001/2002. Supersköna Philips-lurar med hela 50 mm stora drivsteg och ett frekvensomfång på otroliga 5-30000 Hz! Vadderade kåpor med robust båge och ett mjukt flexande spännband gör att dessa lurar sitter mycket bekvämt, även under långa lyssningspass. Imp 32 Ohm. Vikt 330 g. 3 m löstagbar kabel med guldpläterad 3,5/6,3 mm stereokontakt. Levereras med förvaringsställning.

pris 799kr på teknikmagasinet

Jag har dessa... Går att ha på sig i timmar utan att bli trött i öronen!

Link to comment
Dela på andra sajter

DAFFYtheDUCK (oregistrerad)

wow vilket ljud och absolut hel sköna 100% nöjd , :rolleyes: mums i love it ......... nu e min jul räddad tack grabbar !!!! merrr x-mas 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

DAFFYtheDUCK (oregistrerad)

kanske blev lite mycket pr , det var ju inte meningen att det skulle låta som en kupp hahah jag var bara ute efter ett par nice hörlurar o nu e ja nöjd som fan , jag frågade fick svar handlade thats that ....

😄 nu när jag läser det ser det ju lite suspekt ut haha men skåål iaf och hoppas jag inte förstörde din jul nu 🙂 peace

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...