Jump to content
Annons

ung och dum


hookthecrook

Recommended Posts

hmm

det hÀr utspelade sig nÀr jag var runt femton Är och spelade i ett grindcore/TrashBand...

vi skulle spela pÄ ett stÀlle som heter gamla tingshuset tillsammans med nÄgra andra mer etablerade punk/Trash band

och jag hade just upptĂ€ckt cannabis(Vi kan kalla det Knark om du vill, men det Ă€r inte rĂ€tt 🙂 )

iaf sĂ„ hade jag köpt en pĂ„se dundergrĂ€s och var vĂ€l lite ivrig att testa pĂ„ kvaliten sĂ„ jag rökte en ganska stadig joint precis innan vi skulle gĂ„ upp pĂ„ scenen, och den situationen jag satte mig i dĂ„ var nog den vĂ€rsta jag varit med om, det stod ett gĂ€ng förvĂ€ntansfulla drĂ€gg och vĂ€ntade pĂ„ riktigt mangel, men sekunden jag satte mig bakom trummorna var det exakt som om jag glömt allt jag gjort tidigare i mitt liv, jag var helt blank. jag kom inte ihĂ„g NÅNTING jag satt och blödde ur ögonen och verkligen försökte komma ihĂ„g hur första lĂ„ten började men INGENTING , jag var helt panikslagen och visste absolut inte vad jag skulle ta mig till, sĂ„ jag frĂ„gade gitarristen hur lĂ„ten började inför alla i publiken och han vart bara mer och mer irriterad samtidigt som jag vart mer och mer kokt, men tillslut efter nĂ„gra pinsamma minuter sĂ„ lyckades vi i alla fall sparka igĂ„ng spelningen och den vart vĂ€l lite knasig kan man lugnt sĂ€ga, men eftersom det mest var fulla punks i publiken sĂ„ vart det mest en rolig grej, men jag lĂ€rde mig i alla fall en lĂ€xa...

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons
att cannabis inte Àr knark?

haha nĂ€dĂ„, cannabis Ă€r knark, exakt som alkohol Ă€r knark 😎 ..Ă„ dĂ„ sĂ€ger jag inte att det Ă€r okej, nĂ„t av dom, för enligt mina erfarenheter har jag mĂ€rkt att knark har en förmĂ„ga att kapa din kreativitet och ersĂ€tta den med en "konstgjord" som leder till att kreativitet överhuvudtaget enbart kommer tillsammans med substansen efter ett tag...men men som sagt, man lĂ€r sig av sina misstag...och knark Ă€r bajs đŸ˜Č

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...