JJMusik Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 För övrigt tycker jag att ansvariga för detta forum kunde ta och rent skrota sökfunktionen för den Ă€r fanimej det absolut sĂ€msta jag varit med om. Den hittar ju för fasen inte nĂ„gonting i nĂ€eheten av det man söker pĂ„, helt sjukt, nĂ€stan skrattretande Har filtrerat efter Cruncher som namn men dĂ€r dyker ju inte upp nĂ„gonting som har med honom att göra, HELVETE!!!! gah!!!!!!!!! SĂ„, var finns denna trĂ„d? đ
DieHard (oregistrerad) Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 Sökte pÄ youtube och hittade den direkt. Men den ska fÄ en uppryckning under hösten, sökfunktionen hÀr. Det lÀr behövas. I alla fall hÀr Àr lÀnken:
SadamJR Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 Skriver det för jag vet inte vilken gÄng i ordningen. Sökfunktionen suger gammal gubbkuk. Blir den uppdaterad Àr det min förtjÀnst.
JJMusik Postat 5 september 2009 TrÄdstartare Postat 5 september 2009 tack för att jag inte Àr ensam om att tycka detta, gubbkuk var nog korrekt uttryckt. Det trÄkiga Àr bara nÀr man startar nya trÄdar och fÄr aggressioner emot sig för att man inte sökt... jippie...
Neosus Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 HÄller med, sökfunktionen kan man skrota för tid och evighet
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.