Renfield Postat 28 augusti 2009 Postat 28 augusti 2009 NÀr jag kopplar in en extern effekt i cakewalk kommer det inte upp nÄgot alternativ i fliken under send. Vad kan det beror pÄ? Har kollat sÄ att output pÄ effekt gÄr till input pÄ ljudkort och vice versa.
Larsson Postat 28 augusti 2009 Postat 28 augusti 2009 vad skulle det vara för alternativ som du saknar? vad jag vet finns det inget ljudkort som kÀnner av vad som sitter i line in porten
Renfield Postat 28 augusti 2009 TrÄdstartare Postat 28 augusti 2009 (redigerat) Men det stÄr none i fliken. Om jag har förstÄtt manualen rÀtt ska man kunna vÀlja vilken ingÄng som ska slÀppa in ljudet. Problemet jag har Àr att ljudet gÄr in i effekten, som t.ex min Joemeek three Q, men ljudet förblir ofÀrgat. Redigerat 28 augusti 2009 av Renfield
Renfield Postat 28 augusti 2009 TrÄdstartare Postat 28 augusti 2009 Aah, nu förstÄr jag vad du menar! Det Àr sÄ att man inte kan vÀlja send effekten! DÀrför hÀnder ingenting.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.