Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

någon som vet något om henne? hittat en massa artiklar på hennes sida, osv...men eftersom jag inte kan finska så är det lite halvsvårt att fatta vad hon gjort.....likaså har jag svårt att förstå den finska wikipedian....!?

Skälet till min fråga är att hon vill ha en låt som vi är medlåtskrivare till, och producerat....men jag vill veta om det är värt att lägga ner tid på, och "hoppas" på? låten är en grej vi gjorde för länge sen....men den måste mixas om, och så ska hon lägga vocals på som vi ska mixa dessutom! det låter lite lökigt, jag vet, men jag har blivit lite luttrad av folk som vill det ena och det andra och hypar upp sig själva, så lägger man ner tid och hjärta på det, och så visar det sig senare att det varit halvt skitsnack och så har man lagt ut tid och arbete i onödan....!

så....någon här inne som vet något om henne? är hon ett namn i finland?

Annons
Postat

Musicvideo from Johanna's first single from her international pop/dance album that will be released in 2009. Shot in Amsterdam, directed by Svenno Koemans.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.