Twilight_Zound Postat 12 augusti 2009 Dela Postat 12 augusti 2009 Som spotify har nu VODDLER kommit... Och, som spotify använder dom sig av INVITES... Vad i herrans namn kan vara syftet med att fördröja en explosion som ändå SKA utlösas... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oioioi Postat 12 augusti 2009 Dela Postat 12 augusti 2009 Man har nog inte resurserna att hantera en anstormning. En miljon klagande användare är usel reklam. 50 000 nöjda användare är bra reklam. Att inte kunna leverera är värsta mardrömmen för en ny aktör. Sumpar man den chansen är man riktigt illa ute. Glöm inte hajp-effekten heller, -Har du Voddler, wow!!! Och att folk ska köa, som för att komma in på halvtomma nattklubbar, fungerar nog på sitt sätt det med, liksom jakten på invites är bra PR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spass Postat 12 augusti 2009 Dela Postat 12 augusti 2009 Som spotify har nu VODDLER kommit...Och, som spotify använder dom sig av INVITES... Vad i herrans namn kan vara syftet med att fördröja en explosion som ändå SKA utlösas... de letar investerare har inte tillräckligt stora servrar inga slutliga kontrakt med filmbolagen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 12 augusti 2009 Dela Postat 12 augusti 2009 Högst troligt bara ett PR-knep. För att det ska bli en snackis. Folk börjar fråga runt efter en invite och de som inte vet vad Spotify/Voddler är frågar: -"Vad är det för något?" Då förklaras det och person 2 blir informerad och ev intresserad. Gratis och effektiv marknadsföring. /M Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 12 augusti 2009 Dela Postat 12 augusti 2009 För att det ska bli en snackis. Precis. Jag vet t ex inte vad Voddler är. Inte hört talas om det förrän precis nu. Och sedär, de har lyckats väcka nyfikenhet hos mig... Nästa klick är en goooogling. tjong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 12 augusti 2009 Trådstartare Dela Postat 12 augusti 2009 Precis. Jag vet t ex inte vad Voddler är. Inte hört talas om det förrän precis nu. Och sedär, de har lyckats väcka nyfikenhet hos mig... Nästa klick är en goooogling. tjong Och fast du kommer bli LOOOL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anders F Postat 12 augusti 2009 Dela Postat 12 augusti 2009 Och fast du kommer bli LOOOL Det såg ju riktigt bra ut! Minn första tanke med spotify va, undrar när det kommer för film Såg att de hade en deal med bredbandsbolaget också, så jag ska registrera mig där igenom och hoppas på att de ger en lite fördel. MEn det kanske det inte alls gör, vem vet. MVH Anders Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 12 augusti 2009 Dela Postat 12 augusti 2009 (redigerat) Jag blev ju oxå intresserad såklart och gågglade på det. Jag misstänkte att denna tjänsten snart skulle komma. Låter faktiskt riktigt bra, får se vad som händer. Redigerat 12 augusti 2009 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 12 augusti 2009 Trådstartare Dela Postat 12 augusti 2009 Mmmm. Och NÄR...Speciellt för ICKE BB2 kunder...Attans gamar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 12 augusti 2009 Dela Postat 12 augusti 2009 2L8.. Då skulle du anmält dig för över 1 månad sen.. Kön är för lång. Som tröst kan jag bara tala om att Voddler buggar och har sig som attan än så länge 🙁 Det såg ju riktigt bra ut! Minn första tanke med spotify va, undrar när det kommer för film 🙁 Såg att de hade en deal med bredbandsbolaget också, så jag ska registrera mig där igenom och hoppas på att de ger en lite fördel. MEn det kanske det inte alls gör, vem vet. MVH Anders Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 12 augusti 2009 Dela Postat 12 augusti 2009 Du kan ju regga dig här t.ex http://www.voddler.com/index/force-login 🙁 Mmmm. Och NÄR...Speciellt för ICKE BB2 kunder...Attans gamar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 12 augusti 2009 Trådstartare Dela Postat 12 augusti 2009 Du kan ju regga dig här t.ex http://www.voddler.com/index/force-login 🙁 Den siten har man sett XXXXX antal gånger.... 🙁 Jag vill ha det NU...BUMS Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.