Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Vågar man packa en sån i "standardmadrasserat" case och sen hantera det som allting annat? Just nu har jag den i rygga och jag smyger fram så länge den hänger på ryggen... Fånigt eller?

När jag spelar står laptopen på en liten hylla ovanför mina keyboards, och jag sneglar nervöst på den när det rockar loss, för jag är övertygad att hårddisken ska skära... Fånigt, det också?

Nån som vill spä på oron eller lugna mina nerver? 😕

Här är min rigg f.ö. 🥰

post-11194-1245937471_thumb.jpg

/Mattias

Annons
Postat

Har inte svar på frågan men har funderat på det länge.. En Solid State-disk vore kanske bra då den inte har några rörliga delar.. ?

Postat

Dagens hårddiskar tål ganska mycket, så det är nog inget man behöver vara så väldigt orolig för - men det är klart, att en hård väska med rejäl vaddering kan vara vettig att transportera den i. Det är ju trist om den får en smäll under transporten, så att höljet spricker eller liknande...

Postat
En Solid State-disk vore kanske bra då den inte har några rörliga delar.. ?

Absolut, den dan de kommer ner i rimliga priser slår jag till. Tror jag. Läshastigheten är väl fantastisk på SSD också? Men hur är det med livslängd och pålitlighet och whatever? (Och där tappade jag tråden...)

/Mattias

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.