sosper Postat 15 juni 2009 Dela Postat 15 juni 2009 (redigerat) tack så mycket för att ni är så hjälp samma 🙂 sådant fint ljud fick jag av en V-amp 2 och så här blev min "canon rock" cover 🙂 http://www.youtube.com/watch?v=7MA1mpW2DwI skriv gärna här på forumet vad jag behöver bättra på o så, för jag har bara spelat i 8 månader eller så tack så mycket! Redigerat 15 juni 2009 av sosper Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ihzon Postat 15 juni 2009 Dela Postat 15 juni 2009 Haha det var bra lite ostämt annars fin fint. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ponderosa Postat 15 juni 2009 Dela Postat 15 juni 2009 Du spelar såhär efter 8 mån?! Oj det va inte dåligt måste jag säg! Fortsätt du träna så kommer det bli kanon 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magnetic Postat 15 juni 2009 Dela Postat 15 juni 2009 Tjena Du har riktigt bra teknik för att ha spelat i 8 mån! Dock lite ostämt men annars inget att gnälla över... 😄 // Klas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 15 juni 2009 Dela Postat 15 juni 2009 Bra jobbat, men en sak du bör tänka på är tempot. Du vill hela tiden spela innan taktslaget. Om bakgrundskompet hade varit ett band hade de behövt hänga på dig och tempot hade ökat längs hela låten vilket lika bra att lära sig från början och om du börjar spela med ett band. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Riffraff Postat 15 juni 2009 Dela Postat 15 juni 2009 otroligt att du lärt dig det där efter bara 8 månader. lite ostämt som sagt, men annars så 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 15 juni 2009 Dela Postat 15 juni 2009 Filmen är bortagen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sosper Postat 15 juni 2009 Trådstartare Dela Postat 15 juni 2009 ja den är borttagen snart ska jag lägga ut där man ser när jag spelar tänkte jag 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sosper Postat 15 juni 2009 Trådstartare Dela Postat 15 juni 2009 min gitarr var nog lite ostämd... och sen så måste jag öva mer på takt känslan det förstår jag när jag ser efter 😏, men var nog lite stressad när jag spelade in också 😆 tack så mycket för alla kritiker o tips 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oioioi Postat 16 juni 2009 Dela Postat 16 juni 2009 Fan alltså vilket tempo. Först frågade sosper hur man kopplar V-ampen till "datan", två dagar senare ligger låtarna på Youtube. Sommarlov?!? För mig tar det två månader att koppla rätt, sedan kan jag leta program och börja spela in... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.