KillwithSkill Postat 9 maj 2009 Postat 9 maj 2009 Allvar på högsta nivå, håller med onajj. 'History - Past Present and Future Book' är en av skivbranschens bästa produktioner. Apbra!
Zyan Postat 9 maj 2009 Postat 9 maj 2009 En av mina favoriter. Och det är sån sjuk dynamik i denna låt. Grymt bra att inte allt är ihopmosat med en limiter/kompressor. Kräver lite mer tryck av sin anläggning.
KillwithSkill Postat 9 maj 2009 Postat 9 maj 2009 Minns när jag såg konserten på TV1000 för mer än 10 årsen. Kommer ihåg att Stranger in Moscow var så jävla bra. (Från samma platta som onajj länkade till) Kolla hans dans här: Magiskt ögonblick. Synd att man inte var där. Skulle vilja se han live!
Zyan Postat 9 maj 2009 Postat 9 maj 2009 (redigerat) Minns när jag såg konserten på TV1000 för mer än 10 årsen. Kommer ihåg att Stranger in Moscow var så jävla bra. (Från samma platta som onajj länkade till) Kolla hans dans här: Magiskt ögonblick. Synd att man inte var där. Skulle vilja se han live! Sista chansen är ju i sommar. http://www.blocket.se/hela_sverige?q=micha...ca=14&md=th Redigerat 9 maj 2009 av Zyan
KillwithSkill Postat 9 maj 2009 Postat 9 maj 2009 Sista chansen är ju i sommar. http://www.blocket.se/hela_sverige?q=micha...ca=14&md=th Ja jädrar du?! Ja det vore ju nåt. Hysteriska priser, men det kan man ju förstå. Tror jag sparar pengarna till ett Nevana 128 istället! 😄
Jon Rinneby Postat 9 maj 2009 Postat 9 maj 2009 Självklart är det inte världens bästa låt 😄 Men den är spännande mixad och har trevlig dynamik.
Gäst Postat 9 maj 2009 Postat 9 maj 2009 Han har gjort mycket bra musik, mycket skit med men han har några rikrigt bra ess. Bara det kompet som är i början är ju helt guld 🙂!!!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.