Chris_Kadaver (oregistrerad) Postat 22 april 2009 Postat 22 april 2009 Det är säkerligen ingen nyhet för alla här inne. Men för mig som saknat drivrutin för mitt delta 2496 var det här en glad nyhet som jag nu tänkte dela med mig av till er andra som missat det! 🙂 På tiden... ska man väl kanske tillägga. Började tro att det aldrig skulle komma.
joachime Postat 23 april 2009 Postat 23 april 2009 Tog det nissarna på M Audio drygt två är att skriva fungerande drivrutiner till Vista? :-o Visst, det säger en del om operativsystemet men de allra flesta ljudkortstillverkare hittade ändå en lösning under det första året. Sorgligt.
DrHans Postat 23 april 2009 Postat 23 april 2009 Fast delta drivrutiner för Vista har ju funnits jättelänge.
Twilight_Zound Postat 23 april 2009 Postat 23 april 2009 Japp...Jag har kört Vista med Mitt 1010LT i snart 2 år..
joachime Postat 23 april 2009 Postat 23 april 2009 Så det är den första meningen man ska gå på alltså? 🙂 Det är säkerligen ingen nyhet för alla här inne.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.