Fredrikmo Postat 6 december 2004 Postat 6 december 2004 Min gamle far behöver ett enkelt notationsprogram. Jag har inte lyckats fÄ honom att förstÄ mitt Finale eller dess konkurrent Sibelius (alldeles för mÄnga funktioner och instÀllningsmöjligheter och takterna hÄller sjÀlv reda pÄ not-/pausvÀrden, vilket han tycker hindrar honom). Förr hade han en Mac med MusicTime. Nu har han pc och behöver ett motsvarande program; enkelt med fÄ funktioner skall det vara, alltsÄ. NÄgon som har tips pÄ ett dylikt?
HÄkan Ekberg Postat 6 december 2004 Postat 6 december 2004 Vet inte om det hÀr passar: NoteWorthy Composer Tycker att det Àr rÀtt lÀtt att jobba i. MVH HÄkan
Stinkey (oregistrerad) Postat 6 december 2004 Postat 6 december 2004 Och adressen Ă€r: www.ntworthy.com Kanonprogram med bĂ€st tĂ€nkbara support. đ
Fredrikmo Postat 6 december 2004 TrĂ„dstartare Postat 6 december 2004 Det verkar vara precis, exakt vad han vill ha! Tack skall ni ha đ
Fredrikmo Postat 10 december 2004 TrÄdstartare Postat 10 december 2004 Fantastiskt! Kanonbra. Pappa Àr jÀttenöjd. Och bara 300 spÀnn! Otroligt. Stort tack för hjÀlpen!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.