Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Kanske passar detta inlÀgg bÀttre bland annonser, i sÄdana fall fÄr första bÀsta mod gÀrna flytta Àmnet.

Men hur som helst.

Jag spelar i ett band som har för avsikt att inom kort spela in en andra fyraspÄrsskiva. För detta har vi redan en producent, men vi stÄr utan möjligheten att spela in schyssta trummor (dÄ datortrummor Àr helt uteslutet).

Vad jag dÀrför undrar Àr ifall det finns nÄgon hÀr pÄ forumet av stockholmskt ursprung som kÀnner sig manad att Äta sig detta uppdrag (spela in trummor) för ett rimligt, och skÀligt, pris?

Kan lÀmpligtvis langa ett PM.

Annons
  • 3 veckor senare...
Postat
Kanske passar detta inlÀgg bÀttre bland annonser, i sÄdana fall fÄr första bÀsta mod gÀrna flytta Àmnet.

Men hur som helst.

Jag spelar i ett band som har för avsikt att inom kort spela in en andra fyraspÄrsskiva. För detta har vi redan en producent, men vi stÄr utan möjligheten att spela in schyssta trummor (dÄ datortrummor Àr helt uteslutet).

Vad jag dÀrför undrar Àr ifall det finns nÄgon hÀr pÄ forumet av stockholmskt ursprung som kÀnner sig manad att Äta sig detta uppdrag (spela in trummor) för ett rimligt, och skÀligt, pris?

Kan lÀmpligtvis langa ett PM.

visst ! hör av er pÄ maagnas@hotmail.com

MVH/Magnus Frid

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.