Jump to content
Annons

Battery 3


oscarb15

Recommended Posts

Hejsan!

Jag har sökt lite här i forumet men kunde inte hitta någon som ställt samma fråga och inte heller något svar på min fråga.

Det jag undrar är följande: Går det att lyssna på trumljuden innan man laddar in dom i Battery 3's celler? Så som man kan förhandslyssna i Reasons Redrum och i Pro Tools när man väljer "Import Audio"

Jag hoppas att ni förstår min fråga, annars så skriv så ska jag försöka formulera om mig!

Kan hända att det står i manualen men då måste jag ha missat det. Om det står där så skriv gärna vilken sida, eller om det finns på internet så länka gärna!

Tack på förhand allihopa!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
martin1678 (oregistrerad)
Hejsan!

Jag har sökt lite här i forumet men kunde inte hitta någon som ställt samma fråga och inte heller något svar på min fråga.

Det jag undrar är följande: Går det att lyssna på trumljuden innan man laddar in dom i Battery 3's celler? Så som man kan förhandslyssna i Reasons Redrum och i Pro Tools när man väljer "Import Audio"

Jag hoppas att ni förstår min fråga, annars så skriv så ska jag försöka formulera om mig!

Kan hända att det står i manualen men då måste jag ha missat det. Om det står där så skriv gärna vilken sida, eller om det finns på internet så länka gärna!

Tack på förhand allihopa!

för mig funkar det att klicka på dem i browsern. Tror det finns en preview knapp i anslutning till browsern som ska vara i klickad

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...