gunnar1 (oregistrerad) Postat 9 mars 2009 Postat 9 mars 2009 Hej är det någon som kan hjälpa mig med följande problem. När jag skall starta programmet så dyker följande upp "Pro Tools Application har slutat fungera" har provat att installera om programmet med samma resultat . Andvänder Vista. Skulle vara tacksam för hjälp innan tålamodet tar slut.
Anders F Postat 10 mars 2009 Postat 10 mars 2009 Hej är det någon som kan hjälpa mig med följande problem.När jag skall starta programmet så dyker följande upp "Pro Tools Application har slutat fungera" har provat att installera om programmet med samma resultat . Andvänder Vista. Skulle vara tacksam för hjälp innan tålamodet tar slut. Har du senaste uppdateringen till ditt Pro tools? Sitter själv inte med Vista så jag har dålig koll, men det är alltid ett bra ställe att börja leta på. Gå in på http://www.digidesign.com, klicka på support, i högra fältet har du nu en liten länk som heter cs-updates. Klicka där och se om du har senaste uppdateringen. MVH Anders
gunnar1 (oregistrerad) Postat 11 mars 2009 Postat 11 mars 2009 Har du senaste uppdateringen till ditt Pro tools? Sitter själv inte med Vista så jag har dålig koll, men det är alltid ett bra ställe att börja leta på. Gå in på http://www.digidesign.com, klicka på support, i högra fältet har du nu en liten länk som heter cs-updates. Klicka där och se om du har senaste uppdateringen. MVH Anders Hej Tack för visat intresse men tyvärr så får jag det inte att funka,har provat allt,uppdates etc,så nu återstår bara att lämna tillbaka grejorna där jag köpte det,så dom får kolla igenom så att det inte är något fel där.Jag har haft 2 olika personer som försökt installera programmet,med samma resultat dvs FUNKAR FORTFARANDE INTE. Mvh Leif
drloop (oregistrerad) Postat 11 mars 2009 Postat 11 mars 2009 (redigerat) En vild chansning. Jag hade en inlogging i Windows som innehöll Ö. Fick tipset om att skapa en ny användare utan Å Ä eller Ö. Voila alla problem borta när jag installerade på den nya användaren utan de svenska tecknen. Kanske kan vara värt att prova? Redigerat 11 mars 2009 av drloop
gunnar1 (oregistrerad) Postat 19 mars 2009 Postat 19 mars 2009 Hej har äntligen fått i gång progammet efter många mail till digidesign,var tydligen några pluggar som låg och bråkade.Tack för alla tips.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.