Jump to content
Annons

Behringer Multiband DeNoiser SNR2000

Recommended Posts

MorDeth (oregistrerad)
Postat

Tjenare allihopa!

Tänkte införskaffa en Behringer DeNoiser till min gitarr-rig, för att få bort brus och ev rundgång.

Är det någon här som har testat den o vet om den fungerar bra, och kanske har några tips på inställningar?

//Tomas

Annons
Postat

För minst 10 år sedan eller något ditåt hade jag en sådan och tyckte att den var suveränt bra eftersom den tog bort en massa brus. Med tiden blev jag dock allt mer irriterad på den, eftersom den samtidigt käkar upp för mycket diskant om man inte ställer in den på så lite processering att det knappt märks.

Den har absolut en plats och den gör sitt jobb helt ok - men enligt min mening hör den mest hemma i livesituationer, där man inte lyssnar lika kritiskt som i studion...

MorDeth (oregistrerad)
Postat
Den har absolut en plats och den gör sitt jobb helt ok - men enligt min mening hör den mest hemma i livesituationer, där man inte lyssnar lika kritiskt som i studion...

Vilken tur att det är i livesammanhang som jag tänkt använda den... 😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.