Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Går det beställa från Thomann och betala med faktura, som privatperson?

Har mailat dem och frågat, men inte fått svar ännu... Vet ni?

Annons
Waltzberger (oregistrerad)
Postat

tror inte det går.

jag har aldrig hittat nån möjlighet för det iaf.

dock var det väl någon som pratade om att dem skulle börja med finansiering?

vet inte hur långt dem kom med det...

Postat
Går det beställa från Thomann och betala med faktura, som privatperson?

Har mailat dem och frågat, men inte fått svar ännu... Vet ni?

Jag beställde en gång så jag löste ut prylarna på postförskott. Det var dumt, frakten blev bra nog mycket dyrare. När jag köpte hela PAt tog jag deras enhetsfrakt, eller vad den kallas, på 150 kr.

Inte vad du frågade om, men ändå...

Postat
Jag beställde en gång så jag löste ut prylarna på postförskott. Det var dumt, frakten blev bra nog mycket dyrare. När jag köpte hela PAt tog jag deras enhetsfrakt, eller vad den kallas, på 150 kr.

Inte vad du frågade om, men ändå...

Tydligen accepterar inte Svenska Posten postförskott från Tyskland.

Inser att det är helt fel tid att köpa från från Tyskland eller USA just nu... dyr valuta.

Postat
Tydligen accepterar inte Svenska Posten postförskott från Tyskland.

Inser att det är helt fel tid att köpa från från Tyskland eller USA just nu... dyr valuta.

Hör med tex Musikbörsen om det är nån grunka du behöver! Jag fick ett pris i Gävlebutiken nyligen på en 800 watt aktiv subbas som låg ca 1000 - 1500 kr billigare än vad Thomann vill ha för samma, en DB Technologies Sub 15. Åtminstone i Gävlebutiken har de insett att de måste fajtas med de stora nätdrakarana, de brukar snabbt surfa fram tex Thomanns pris, sen går de under det. Just Gävle-Börsen är faktiskt en jäkligt bra musikaffär är min erfarenhet. Står man bredvid och smyglyssnar när de säljer grejer till yngre oerfarna, eller till deras föräldrar hör man att de aldrig typ blåser nån att köpa dålig grejer dyrt. De ska väl ha nattrea nu i dagarna?

Waltzberger (oregistrerad)
Postat
Hör med tex Musikbörsen om det är nån grunka du behöver! Jag fick ett pris i Gävlebutiken nyligen på en 800 watt aktiv subbas som låg ca 1000 - 1500 kr billigare än vad Thomann vill ha för samma, en DB Technologies Sub 15. Åtminstone i Gävlebutiken har de insett att de måste fajtas med de stora nätdrakarana, de brukar snabbt surfa fram tex Thomanns pris, sen går de under det. Just Gävle-Börsen är faktiskt en jäkligt bra musikaffär är min erfarenhet. Står man bredvid och smyglyssnar när de säljer grejer till yngre oerfarna, eller till deras föräldrar hör man att de aldrig typ blåser nån att köpa dålig grejer dyrt. De ska väl ha nattrea nu i dagarna?

håller med dig till 100%.

köpte min hummingbird på gävlebörsen.

han kollade upp den, och den låg på 22.800 hos thomann.

jag fick min för 21.500. tror tom att den är ännu dyrare nu.

såg dessutom i bladet som kom nu i veckan att den gitarren skjutit i höjden.

kostar nu 29.000 ny

känns riktigt bra ☺️

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.