Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hejsan!

Jag ska fara pÄ en konsert i morgon pÄ norrlandsoperan. Jag undrar om det Àr lagligt att spela in den.

Annons
Postat

Det fÄr du nog frÄga arrangören om. HÀnder rÀtt ofta att de brukar sÀga till i högtalarsystemet att ljud- och filmupptagning inte Àr tillÄtet för att förhindra bootlegs.

Postat
Hejsan!

Jag ska fara pÄ en konsert i morgon pÄ norrlandsoperan. Jag undrar om det Àr lagligt att spela in den.

Förmodligen inte, men du fĂ„r vĂ€l frĂ„ga dirigent Charles Hazlewood om lov sĂ„ fĂ„r du sĂ€kert ett bra svar 😉

Postat
Förmodligen inte, men du fĂ„r vĂ€l frĂ„ga dirigent Charles Hazlewood om lov sĂ„ fĂ„r du sĂ€kert ett bra svar 😆

Haha, busted! Jag tror konserten kommer bli awesome. 😆

I alla fall sÄ far jag dit och ser. Finns det ingen skylt eller nÄgot sÄ kör jag pÄ och ser vad som hÀnder.

Postat
Haha, busted! Jag tror konserten kommer bli awesome. 😄

I alla fall sÄ far jag dit och ser. Finns det ingen skylt eller nÄgot sÄ kör jag pÄ och ser vad som hÀnder.

Hur var konserten och fick du se fĂ€rdigt den? 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.